Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Λογιστικής κατεύθυνσης .
Επαγγελματική εμπειρία σε οργανωμένο λογιστήριο για τουλάχιστον 5 έτη .
Τήρηση διπλογραφικών βιβλίων.
Σύνταξη δηλώσεων ΦΠΑ-VIES-INTRASTAT-ΜΥΦ .
Σύνταξη Δηλώσεων παρακρατούμενων φόρων εσωτερικού-εξωτερικού .
Γνώσεις σύνταξης Οικονομικών καταστάσεων και υποβολών στο ΓΕΜΗ .
Άριστη γνώση MS Office και ειδικότερα Excel (απαραίτητη η χρήση συναρτήσεων) .
Πολύ καλή γνώση Αγγλικών σε γραπτό και προφορικό επίπεδο. Δεύτερη ξένη γλώσσα επιθυμητή .
Ατομικές Δεξιότητες - Χαρακτηριστικά :
Υψηλή αντίληψη διεκπεραίωσης εργασιών και διαχείρισης χρόνου .
Ικανότητα εκτέλεσης και ανταπόκρισης σε έκτακτα έργα που μπορεί να τεθούν .
Τήρηση χρονοδιαγραμμάτων σε συμβατά πλαίσια .
Προσανατολισμό στην ποιότητα και την ακρίβεια .
Ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα .
Μεταδοτικότητα, Επικοινωνία, Ομαδικό πνεύμα .
Οι υποψήφιες μπορούν να υποβάλλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο email:
Πατήστε εδώ για να στείλετε την αίτησή σας