Η θέση Υπεύθυνος Τεχνικής Υποστήριξης & Εξυπηρέτησης Πελατών έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Υπεύθυνος Τεχνικής Υποστήριξης & Εξυπηρέτησης Πελατών από την εταιρεία Hyundai

Τελευταία ημέρα για να κάνετε αίτηση
Πλήρης Απασχόληση
Kifissia

Περιγραφή Θέσης

Τεχνική Υποστήριξη συνεργείων μέσω της ηλεκτρονικής γραμμής επικοινωνίας Hotline του Κατασκευαστή

Μετάφραση Τεχνικών Ενημερώσεων από τα Αγγλικά στα Ελληνικά και ανάρτησή τους στο Hotline

Υποβολή Τεχνικών Επερωτήσεων στον Κατασκευαστή

Παρακολούθηση ποιότητας προϊόντων

Συμμετοχή στα Εκπαιδευτικά Σεμινάρια του Κατασκευαστή

Εξυπηρέτηση Πελατών για Τεχνικά Θέματα

Επίσκεψη στα συνεργεία, όποτε απαιτηθεί, για επί τόπου υποστήριξη στην επίλυση δύσκολων τεχνικών θεμάτων


Απαραίτητα Προσόντα

Πτυχίο Μηχανικού αυτοκινήτου ή Ανώτερης /Ανώτατης  Εκπαίδευσης (Τεχνολόγου-Μηχανολόγου Μηχανικού).

5 ετή Εμπειρία ως Διαγνώστης Συνεργείου ή εργασία σε αντίστοιχη θέση Εισαγωγικής

Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας (τουλάχιστον πτυχίο Lower)

Πολύ καλή γνώση τεχνικής ορολογίας αυτοκινήτου

Εξοικείωση με Η/Υ και χρήση διαγνωστικού μηχανήματος οχημάτων

Εξοικείωση με ηλεκτρολογικά διαγράμματα οχημάτων



Η αποστολή βιογραφικού να γίνεται στο παρακάτω e-mail [Για να στείλετε τo βιογραφικό σας κάντε κλικ εδώ].


Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να καλέσετε στο 210 6264295



Κωδικός αναφοράς

YTY_Hyundai, Jan .2020

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με