Η θέση ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥ έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥ από την εταιρεία ΣΙΟΥΦΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Πλήρης Απασχόληση
Αθήνα

Περιγραφή Θέσης

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥ


H Δικηγορική Εταιρεία Σιούφας & Συνεργάτες, η μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο της, με παρουσία στην Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη και Βουκουρέστι, δραστηριοποιείται στην παροχή νομικής υποστήριξης από το 1999. Στο πελατολόγιο της συγκαταλέγονται οι μεγαλύτερες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες από όλους τους κλάδους της οικονομίας.


Ταχύτατα αναπτυσσόμενη με ανθρώπινο δυναμικό 450 υψηλά εξειδικευμένων επαγγελματιών, αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων στην Διεύθυνση Εξωδικαστικού Συμβιβασμού.


Τίτλος Θέσης: Εκπρόσωπος Εξωδικαστικού Συμβιβασμού 


Ωράριο Εργασίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 9 π.μ. – 5 μ.μ. (Επιθυμητή ευελιξία εργασίας μια φορά την εβδομάδα με ωράριο 11 π.μ.- 7π.μ.)

Αρμοδιότητες:
Οι Εκπρόσωποι Εξωδικαστικού Συμβιβασμού είναι υπεύθυνοι για την τηλεφωνική επικοινωνία με τους πελάτες των συνεργατών της εταιρείας που προέρχονται από χώρο των τηλεπικοινωνιών, της ενέργειας ή και των τραπεζών, προκειμένου να τους ενημερώσουν και να διαπραγματευτούν μαζί τους την καταλληλότερη λύση ρυθμίζοντας οικονομικές εκκρεμότητες. Σκοπός τους είναι να διερευνήσουν τις οικονομικές συνθήκες των συνομιλητών τους, να προτείνουν εναλλακτικές προσαρμοσμένες στις συνθήκες και τις ανάγκες επιτυγχάνοντας δέσμευση σε βιώσιμες ρυθμίσεις.   





Απαραίτητα Προσόντα


Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απολυτήριο λυκείου
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και των προγραμμάτων του Office (word & excel). Επιθυμητή η πιστοποίηση ECDL.
  • Πολύ καλός χειρισμός της Αγγλικής γλώσσας.

 

Επιθυμητά προσόντα: 

  • Απόφοιτος/η ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Προϋπηρεσία 1 έως 2 έτη σε Εταιρίες διαχείρισης μη εξυπηρετούμενων χαρτοφυλακίων, Εταιρίες Ενημέρωσης, Τράπεζες, Call Center  τηλεπικοινωνίας, Δικηγορικές εταιρίες. 
  • Γνώση μιας δεύτερης ξένης γλώσσας.

 

Χαρακτηριστικά Υποψηφίων 

  • Επικοινωνιακή δεινότητα 
  • Διαπραγματευτική ικανότητα 
  • Πειθώ 
  • Προσήλωση στο στόχο
  • Οργανωτικές ικανότητες 
  • Ομαδικότητα
  • Δυναμισμό 

 

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Επιμίσθια επιβράβευσης.
  • Δωρεάν πρόγραμμα υγείας και οικογενειακής νοσοκομειακής κάλυψης.
  • Δυναμικό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον.
  • Δυνατότητα τηλεργασίας
  • Προοπτικές εργασιακής ανέλιξης εντός και των 5 Διευθύνσεων της Εταιρείας. 
  • Δομημένο πρόγραμμα εκπαίδευση και ανάπτυξης δεξιοτήτων.
  • Παροχή εκπτωτικών προνομίων.



Κωδικός αναφοράς

CA_20

Όμοιες Θέσεις

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με