Η θέση STORE MANAGER -ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

STORE MANAGER -ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ από την εταιρεία Champion Europe

Πλήρης Απασχόληση
Αθήνα

Περιγραφή Θέσης

STORE MANAGER

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ


Η Champion Europe, ο κορυφαίος διανομέας αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων, επιθυμεί να προσλάβει υπεύθυνο καταστήματος για το δίκτυο καταστημάτων της Αθήνας.

Η θέση απαιτεί καλές διοικητικές ικανότητες, αυτοπαρακίνηση, εξαιρετικές ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και ισχυρή κλίση για ομαδική εργασία, η οποία πρέπει πάντα να εμπνέεται και να παρακινείται από τον στόχο της σημαντικής αύξησης των αποτελεσμάτων του καταστήματος.

Ο υπεύθυνος πρέπει να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητες πώλησης και την κερδοφορία του καταστήματος για το οποίο είναι υπεύθυνος. Πρέπει επίσης να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση για τους πελάτες του, εξασφαλίζοντας ότι η παρουσίαση των προϊόντων (VM), είναι σύμφωνη με τους κανονισμούς της εταιρείας.

Ένας από τους κύριους στόχους του θα είναι η διαχείριση, ανάπτυξη και εξέλιξη της ομάδας.                Η πρόσληψη/στελέχωση και η κατάρτιση του προσωπικού πωλήσεων θα αποτελέσει το επίκεντρο του έργου του.


Κύριες αρμοδιότητες:


  • Να προγραμματίζει την οργάνωση της ομάδας και να ενθαρρύνει το προσωπικό να επιτύχει τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις
  • Να προσλαμβάνει/στελεχώνει, εκπαιδεύει και αναπτύσσει την ομάδα
  • Να καταρτίζει στρατηγικές πωλήσεων και εβδομαδιαίες προσφορές στο κατάστημα σύμφωνα με τους κανονισμούς της εταιρείας
  • Να διαχειρίζεται τον προϋπολογισμό και την ημερήσιες και εβδομαδιαίες πωλήσεις
  • Να αναλύει τις αποκλίσεις μεταξύ των στοιχείων του προϋπολογισμού και των αποτελεσμάτων πωλήσεων ανά τμήμα και μέλος του προσωπικού
  • Να διασφαλίζει υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών σχεδιάζοντας και παρακολουθώντας/εποπτεύοντας προγράμματα κατάρτισης προσωπικού
  • Να εφαρμόζει τις διαφημιστικές και εποχιακές προσφορές στο κατάστημα



Προσόντα:

  • τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρία στη συγκεκριμένη θέση
  • ενέργεια, θετικότητα, ικανότητα να τονώνει και να παρακινεί το προσωπικό
  • εξαιρετική γνώση των πωλήσεων, των βοηθητικών πωλήσεων και των συμπληρωματικών τεχνικών πωλήσεων
  • ευέλικτο ωράριο εργασίας και διαθεσιμότητα για εργασία σε όλο το δίκτυο.
  • κλίση για ομαδική και επικεντρωμένη στο στόχο εργασία



Αποστολή Βιογραφικών  απαραίτητα με τον κωδικό θέσης SM στον τίτλο του mail.



Κωδικός αναφοράς

SM

Όμοιες Θέσεις

Συνεργάτες Αποθήκης- Μάνδρα B - Magoula Plaisio Computers S.A.

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με