Η θέση Υπαλληλος Τηλεφωνικής Eξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Υπαλληλος Τηλεφωνικής Eξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών

Τελευταία ημέρα για να κάνετε αίτηση
Πλήρης Απασχόληση
Μαρούσι

Περιγραφή Θέσης

Οι Εταιρείες ICAP – με 55 χρόνια προσφοράς στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και 1.100 εργαζόμενους – αποτελούν αθροιστικά, έναν από τους μεγαλύτερους Παρόχους B2B υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διαθέτοντας μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 κατηγορίες: Credit Risk Services, Marketing & Sales Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions.




Η ICAP Group of companies αναζητά υποψήφιους για τη θέση του υπάλληλου εξυπηρέτησης εισερχόμενων κλήσεων 8 ωρη full -time απασχόληση στο  Μαρούσι .


Αρμοδιότητες

  • Τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
  • Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών 
  • Διαχείριση παραπόνων

Απαραίτητα Προσόντα

Προσόντα Υποψηφίου


  • Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας


Η εταιρεία παρέχει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό 

Κωδικός αναφοράς

330CSRM

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με