Η θέση Υπάλληλοι Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτημάτων μέσω Vodafone – Chat έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Υπάλληλοι Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτημάτων μέσω Vodafone – Chat από την εταιρεία VODAFONE

Πλήρης Απασχόληση
Αθήνα

Περιγραφή Θέσης

Υπάλληλοι Εξυπηρέτησης Πελατών & 
Διαχείρισης Αιτημάτων μέσω Vodafone – Chat

O/Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται για λογαριασμό της VODAFONE ,θυγατρικής ή συνεργαζόμενης με αυτήν εταιρείας.
θα είναι υπεύθυνος/η για:
• Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών αναφορικά με το εμπορικό πλαίσιο συνεργασίας με την Vodafone (ανάλυση λογαριασμών, παράταση πληρωμών κτλ.)
• Διαχείριση αιτημάτων μέσω εναλλακτικών καναλιών (Chat, Email & Facebook)
• Καταχώρηση δεδομένων εντός της CRM πλατφόρμας
• Επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο

Απαραίτητα Προσόντα:
• Απόφοιτος/η Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ 
• Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
• Καλή γνώση χειρισμού MS Office
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ομαδικό πνεύμα
• Δυνατότητα εργασίας υπό καθεστώς βαρδιών 

Παροχές:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Bonus αποδοτικότητας
• Συνεχής εκπαίδευση
• Φιλικό & σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
• Προοπτικές εξέλιξης εντός του οργανισμού

Κωδικός αναφοράς

Υπάλληλοι Εξυπηρέτησης Πελατών

Όμοιες Θέσεις

ASSISTANT ACCOUNTANT B - Αθήνα SICK Austria

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με