Η θέση IT Technician έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

IT Technician από την εταιρεία PlusMarkets

4 ημέρες για να κάνετε αίτηση
Πλήρης Απασχόληση
Athina

Περιγραφή Θέσης

IT Technician 

PlusMarket is looking for an English-speaking Junior IT Administrator/ Help Desk for our offices in Athens.

Responsibilities:

· Install, troubleshoot and repair computer hardware, (PCs, network equipment, etc.) and software

· Load software packages such as Windows OS, Microsoft Office and any other pre- approved applications

· Troubleshoot hardware and software conflicts and make repairs or adjustments when necessary

· Instruct and assist users in the use of computer equipment, software and manuals

· Assist in evaluating and testing new technologies for feasibility and implementation within the organization

· Work with System Admin group/representative regarding the support of LAN equipment, such as switches, routers, etc

· Maintain and configure shared network printers and personal printers

· Maintain all support work orders in the current helpdesk ticketing system

· May have to work-after hours to achieve the desired levels of customer support

· Making sure the necessary stock components are always available on hand

Why work for us?

· Opportunities for career advancement and self-development

· Working within a dynamic and fast-paced environment

· Provision of learning opportunities

· Attractive salary

Company location:

Athens Greece


Απαραίτητα Προσόντα

Requirements:

· Strong experience and working knowledge of current Windows Operating Systems

· Basic knowledge of Active Directory, Group Policy, Terminal servers

· Technical knowledge on Office 365, Outlook and basic mailing systems

· Basic technical knowledge of DNS, DHCP, WINS, TCP/IP, with a basic understanding of VoIP concepts

· Knowledge of development and maintenance of LAN’

· Strong problem solving and maintaining an organized work area

· Ability to create accurate, detailed documentation and present the information to a non-technical audience is required

· BSc/MSc degree in a computer related field, preferably in Information Technology

· Ability to prioritize and complete multiple tasks simultaneously

· Willingness and ability to travel if required

· Network knowledge from leading manufactures such as Cisco,Juniper,Allied Telesyn and Mikrotik. 

Κωδικός αναφοράς

n/a

Όμοιες Θέσεις

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με