Η θέση Call Center Agent έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Call Center Agent από την εταιρεία AEGEAN AIRLINES

Τελευταία ημέρα για να κάνετε αίτηση
Πλήρης Απασχόληση
Athens

Περιγραφή Θέσης

Aegean Airlines is currently seeking:

Call Center Agents

 

This position brings along some of the following responsibilities

  • Answer incoming calls
  • Book seats
  • Issue e-tickets
  • Provide information on flights, fares, as well as new services
  • Perform tickets/bookings changes or cancellations


Candidates should have the following personal requirements

  • Team oriented 
  • Sales skills 
  • Committed 
  • Ability to work on rotation shifts
  • Decisive, organized, proactive approach 

 

Candidates should have the following educational requirements and work experience:

  • High School diploma mandatory
  • Bachelor degree will be an asset
  • Greek and English fluent written and spoken are mandatory
  • Excellent knowledge of at least one of the following languages will be an asset: German, French, Italian, Russian, Spanish
  • Good knowledge of Microsoft Office

 

The Call center department operates at Head Quarter in Kifissia, daily, 24 hours a day.

Applications shall contain CV and a letter of motivation, in English language.Only online applications submitted through company web site will be considered


Κωδικός αναφοράς

560/247

Όμοιες Θέσεις

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με