Η θέση ACCOUNTING OFFICER έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

ACCOUNTING OFFICER από την εταιρεία THE DIRTY LAUNDRY

5 ημέρες για να κάνετε αίτηση
Πλήρης Απασχόληση
Ελλάδα

Περιγραφή Θέσης

Ο/Η υποψήφιος/ια θα αναφέρεται στον Γενικό Διευθυντή και CEO της εταιρίας και θα παρέχει υποστήριξη σε όλο το φάσμα των διαδικασιών του Λογιστηρίου και Οικονομικής Διεύθυνσης.

Οι βασικές αρμοδιότητες της θέσης είναι:

 

  • Καταχώρηση φορολογικών παραστατικών στα βιβλία της επιχείρησης
  • Extrait τραπεζών, συμφωνία και καταχώρηση
  • Συμφωνία των οικονομικών καταστάσεων για έκδοση ΦΠΑ και ΦΜΥ για αποστολή στο taxis
  • Έκδοση αποτελεσμάτων και παρακολούθηση πορείας επιχείρησης μηνιαία και ετήσια
  • Επικοινωνία με προμηθευτές για τα υπόλοιπα και κλείσιμο λογαριασμών
  • Επικοινωνία με πελάτες για τα υπόλοιπα και κλείσιμο λογαριασμών
  • Cash flow εβδομαδιαία και μηνιαία
  • Πληρωμές και εισπράξεις, αξιόγραφα συμπεριλαμβανομένων της καταχώρησή τους
  • Προτιμολόγια Α’ υλών και προϊόντων, έλεγχος παραλαβών, εισαγωγών και παραστατικών
  • Άνοιγμα πελατών και προμηθευτών
  • Μηνιαία τιμολόγηση και έκδοση παραστατικών
  • Καταχώρηση παραστατικών εξαγωγών, μεταφορικών και εκτελωνισμού
  • Υπογραφή συμβάσεων, έλεγχος εμπορικών συμφωνιών, διεκπεραίωση εγγραφών όποτε απαιτείται
  • Οικονομικές προσφορές, παρακολούθηση πορείας εργασιών PL
  • Πιστωτικός έλεγχος προμηθευτών
  • Συντονισμός εργασιών τμημάτων σχετικά με τις εργασίες λογιστηρίου
  • Παραγωγή αναφορών (μικτό κέρδος, έξοδα, δείκτες αποδοτικότητας, ανάλυση P&L) και διενέργεια ελέγχων
  • Προετοιμασία και παρακολούθηση προϋπολογισμού, forecasting και προτάσεις για διορθωτικές ενέργειες
  • Ανάλυση δεδομένων και προτάσεις για βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων






Απαραίτητα Προσόντα

Τυπικά Προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ Οικονομικής κατεύθυνσης
  • Άδεια άσκησης επαγγέλματος Α’ τάξης
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε αντίστοιχη θέση (εμπειρία σε κλάδο ένδυσης θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα)
  • Άριστη γνώση τήρησης Βιβλίων Γ’ κατηγορίας Γ.Λ.Σ., Κ.Φ.Α.Σ.
  • Εμπειρία σε χρήση λογιστικών προγραμμάτων ERP (εμπειρία σε Softone θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα)
  • Εμπειρία σε χρηματοοικονομική ανάλυση και σύνταξη αναφορών
  • Γνώση budgeting και forecasting
  • Πολύ καλή γνώση χρήσης εφαρμογών Microsoft Office (κυρίως Excel)
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών

Ουσιαστικά Προσόντα:

  • Ικανότητα οργάνωσης και αναγνώρισης προτεραιοτήτων
  • Εξαιρετικές δεξιότητες ανάλυσης και παρουσίασης δεδομένων
  • Προσανατολισμός σε εύρεση λύσεων και εναλλακτικών προτάσεων
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας
  • Ομαδικότητα, συνεργασία και επικοινωνιακές ικανότητες
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
  • Διερευνητικότητα, συνεχής προσωπική ανάπτυξη τόσο των ικανοτήτων, όσο και των δεξιοτήτων

Η εταιρία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας




Κωδικός αναφοράς

n/a

Όμοιες Θέσεις

Solution Architect in Athens B - Kifissia ACCENTURE ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.E.
Finnish speaking job opportunities B - Αθήνα Teleperformance
Portuguese speaking job opportunities B - Αθήνα Teleperformance
Norwegian speaking job opportunities B - Αθήνα Teleperformance
German Speaking Job Opportunities B - Αθήνα Teleperformance
French speaking job opportunities B - Αθήνα Teleperformance
Estonian Speaking job opportunities B - Αθήνα Teleperformance

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με