Η θέση Υποστήριξη IT έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα
Πλήρης Απασχόληση
Αθήνα

Περιγραφή Θέσης

The role:

The IT Support engineer maintains the computer networks of all types, providing technical support and ensuring the whole company runs smoothly. IT Support monitors and maintains the company computer systems, installs and configures hardware and software, and solves technical problems. 

Duties and responsibilities:

  • Installing and configuring computer hardware, software, systems, networks, printers and scanners
  • Monitoring and maintaining computer systems and networks
  • Responding in a timely manner to service issues and requests
  • Providing technical support across the company (this may be in person or over the phone)
  • Setting up accounts for new users
  • Repairing and replacing equipment as necessary
  • Testing new technology
  • Possibly training more junior staff members

Job qualifications and requirements:

    • OS installation & support (Win, MacOS & Linux)
    • Antivirus
    • Office 365 suite
    • Collaboration tools support (WebEx, MS Teams, Jabber)
    • End-user devices repair, maintenance, configurations
    • End-user training
    • SW & HW installation
    • User data migration
    • Mobile Devices Management

We offer:

  • A modern and friendly work environment
  • Prospects for a strong growth of the company's activities
  • Personal and professional development

Please send your CV by clicking on "Apply".

Κωδικός αναφοράς

Υποστήριξη IT

Όμοιες Θέσεις

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με