Η θέση Υπάλληλος γραφείου για τιμολόγηση και γραμματειακή υποστήριξη έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Υπάλληλος γραφείου για τιμολόγηση και γραμματειακή υποστήριξη

Πλήρης Απασχόληση
Ελλάδα

Περιγραφή Θέσης

Υπάλληλος γραφείου για το τμήμα τιμολόγησης

Περιγραφή Θέσης
Εμπορική εισαγωγική εταιρία, στα Άνω Λιόσια Αττικής ζητά άτομο για το τμήμα τιμολόγησης.

Κύρια καθήκοντα/αρμοδιότητες:
* Τιμολόγηση
* Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών και παραγγελιοληψία
* Επικοινωνία με πελάτες για ανεξόφλητα τιμολόγια και οργάνωση πληρωμών τους
* Καθημερινή διαχείριση βάσης δεδομένων



Απαραίτητα Προσόντα

Απαραίτητα προσόντα:
* Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
* Βασικές λογιστικές γνώσεις (τιμολόγηση, καταχωρήσεις, διαχείριση υπολοίπων πελατών)
* Άριστη γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
* Γνώση Αγγλικής γλώσσας
* Υπευθυνότητα
* Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας, διαπραγμάτευσης και ευελιξίας

Κωδικός αναφοράς

n/a

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με