Η θέση Customer Assistant (part time) έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Customer Assistant (part time) από την εταιρεία Marks & Spencer

3 ημέρες για να κάνετε αίτηση
Μερικής Απασχόλησης
Αθήνα

Περιγραφή Θέσης

 Μarks and Spencer είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες λιανικού εμπορίου στον κόσμο. Έχουμε δεσμευτεί στο να κάνουμε την κάθε στιγμή ξεχωριστή για τους πελάτες μας, μέσω των προϊόντων μας ένδυσης, ειδών σπιτιού και τροφίμων, που έχουν υψηλή ποιότητα και τα οποία παρέχουμε σε 1.433 καταστήματα παγκοσμίως και διαδικτυακά.

Στην Ελλάδα η Marks and Spencer λειτουργεί από το 1990, με 26 καταστήματα σε όλες τις μεγάλες πόλεις. Είμαστε περίπου 500 συνάδελφοι οι οποίοι μοιραζόμαστε κοινές συμπεριφορές: Όλα για τον πελάτη, Μιλάω ανοιχτά, Παίρνω την ευθύνη και φροντίζω να γίνει, Κάνω κάθε ευρώ να μετράει.


Για τα καταστήματά μας στα Νότια Προάστεια, αναζητούμε:


Πωλητή/τρια
(part time)

κωδ.: CANP_121119

Σχετικά με το ρόλο

Η εξαιρετική εμπειρία εντός των καταστημάτων μας, ξεκινάει από τους πωλητές μας. Οι πωλητές μας φροντίζουν να είναι ο πελάτης ευχαριστημένος, τα ράφια γεμάτα, τα ταμεία να λειτουργούν αποτελεσματικά, οι βιτρίνες και οι προβολές του εμπορεύματος όμορφα. Γίνε μέλος της ομάδας μας και δείξε τι σημαίνει να εξυπηρετείς με χαμόγελο με τον μοναδικό τρόπο των Marks and Spencer!

Απαραίτητα Προσόντα

Σχετικά με σένα
Έχεις πάθος και ενθουσιασμό! Σου αρέσει να είσαι σε επαφή με τους πελάτες και τους συναδέλφους και συνεργάζεσαι αποτελεσματικά για την υψηλή απόδοση του καταστήματος.

Επιδιώκεις την ποιότητα και την τελειότητα και σου αρέσει να δοκιμάζεις νέα πράγματα, και χτίζεις ισχυρές σχέσεις βασισμένες στην εμπιστοσύνη και το σεβασμό.

Θα ήταν καλό να έχεις εμπειρία σε πωλήσεις λιανικής ή στην εξυπηρέτηση πελατών, να γνωρίζεις ελληνικά και αγγλικά και να έχεις βασικές γνώσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών. Πτυχίο πανεπιστημίου θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.

Όλοι μαζί προσπαθούμε να διατηρούμε ένα περιβάλλον όπου Κάθε στιγμή είναι ξεχωριστή για τους συναδέλφους και τους πελάτες μας.


Τώρα μπορείς να πεις ‘Nαι’ στο να ενθουσιάζεις τους πελάτες μας και να παρέχεις εξαιρετική εξυπηρέτηση! ‘Ναι’ στο να ανταμείβεσαι για το πάθος σου, την ενέργεια σου και τον ενθουσιασμό σου! ‘Ναι’ στο να αναγνωρίσεις την προοπτική σου και να εξελίξεις την καριέρα σου σε μία εταιρία που κατέχει μια από τις ηγετικές θέσεις στο χώρο! ‘Ναι’ σε ένα μέλλον στα M&S!

Αν επιθυμείς να γίνεις μέλος μιας δυναμικής ομάδας και να κάνεις καριέρα στο χώρο της λιανικής, στείλε μας το βιογραφικό σου στο e-mail: [Για να στείλετε τo βιογραφικό σας κάντε κλικ εδώ] 

Κωδικός αναφοράς

CANP_121119

Όμοιες Θέσεις

Static & Rotating Equipment Design Engineer Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
Lead Process Design Engineer Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
Junior Civil Marine Design Engineer Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
Administration Manager Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
Administration Officer Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
AutoCAD Designer (Technical Office) Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
Piping Design Engineer Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
Assistant Commercial Manager Αθήνα Archirodon Group N.V

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με