Η θέση Call Center Agent (Part-Time) έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Call Center Agent (Part-Time) από την εταιρεία AEGEAN AIRLINES

7 ημέρες για να κάνετε αίτηση
Μερικής Απασχόλησης
Athens

Περιγραφή Θέσης



Aegean Airlines is currently seeking:



" Call Center Agents" (Part-Time)



The Call Center department operates at the company's Head Quarters in Kifissia, daily, 24 hours a day.



This position brings along some of the following responsibilities:
  • Answer incoming calls
  • Book seats
  • Issue e-tickets
  • Provide information on flights, fares, as well as new services
  • Perform tickets/bookings changes or cancellations



Candidates should have the following personal requirements:
  • Team oriented
  • Sales skills
  • Committed
  • Ability to work on rotation shifts
  • Decisive, organized, proactive approach


Candidates should have the following educational requirements and work experience:
  • High School diploma mandatory
  • Bachelor degree will be an asset
  • Greek and English fluent written and spoken are mandatory
  • Excellent knowledge of at least one of the following languages will be an asset: German, French, Italian, Russian, Spanish
  • Good knowledge of Microsoft Office



Kindly note that only online applications submitted through company web site will be considered.

Κωδικός αναφοράς

585/267

Όμοιες Θέσεις

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με