Η θέση Βοηθός Διευθυντή-τριας Καταστήματος (μερική απασχόληση) στη Σαλαμίνα Αττικής έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Βοηθός Διευθυντή-τριας Καταστήματος (μερική απασχόληση) στη Σαλαμίνα Αττικής από την εταιρεία LIDL Hellas

Τελευταία ημέρα για να κάνετε αίτηση
Μερικής Απασχόλησης
Salamina

Περιγραφή Θέσης

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.



  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του καταστήματος, αναπληρώνοντας τον/την Διευθυντή/-τρια και Υποδιευθυντή/-τρια καταστήματος
  • Μεριμνάτε την εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος και αναθέτετε εργασίες στην ομάδα, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός θετικού κλίματος εργασίας
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατάστημα
  • Αναλαμβάνετε εργασίες χρηματοοικονομικής διαχείρισης και παραγγελίες εμπορευμάτων
  • Ενεργείτε επιχειρηματικά και συμβάλλετε στην επίτευξη των στόχων του καταστήματος
  • Είστε υπεύθυνος/-η για την εξυπηρέτηση και τη θετική αγοραστική εμπειρία των πελατών
  • Εργάζεστε με 4ωρη απασχόληση, αναλαμβάνοντας βάρδιες


  • Ιδανικά σπουδές με οικονομική κατεύθυνση
  • Επιθυμητή εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του λιανικού εμπορίου
  • Γνώση Αγγλικών θα εκτιμηθεί
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, δεξιότητες διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης προσωπικού


  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, αναλαμβάνοντας μια ποικιλόμορφη εργασία
  • Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
  • Επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Αποδοχές που ξεκινούν περίπου από 570€ μικτά το μήνα για 4ωρη απασχόληση, που προσαρμόζεται με επιπλέον επιδόματα
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας
  • 3μηνο πρόγραμμα εκπαίδευσης, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας, ακόμη και αν δεν διαθέτετε σχετική εμπειρία

Κωδικός αναφοράς

GR-012133

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με