Η θέση Supervisor έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Supervisor από την εταιρεία VERSUS TRAVEL ΕΠΕ

5 ημέρες για να κάνετε αίτηση
Αδιάφορο
Αθήνα

Περιγραφή Θέσης

Tourism Organisation is seeking a Customer Experience Manager (CXM)
 
Responsibilities of the job include:
  • Public relations officer developing a unified customer service
  • Dealing with customer complaints
  • Tourist or visitor information
  • Supervising, training, handling and solving various issues of the travel consultants 
  • Undertaking day-to-day call center management and administration
  • Ensure that all procedures relating to back-office requirements and deadlines are adhered to at all times
Profile:
  • Tourism, Hospitality or Business studies, Public Relations, Marketing at degree level or equivalent
  • Minimum 3 years travel industry experience required in a similar role
  • PC Literacy 
  • Excellent knowledge of travel guidelines, country entry procedures, safety, local customs & related matters
  • Outstanding team spirit and a strong will to support your colleagues deliver exceptional customer service 
  • Strong negotiation and problem solving skills towards clients
  • Patience level should be high
  • Flexible and inquisitive personality

Candidates to apply by clicking on 'Apply'.

Κωδικός αναφοράς

Customer Exp. Manager (CXM

Όμοιες Θέσεις

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με