Η θέση Helpdesk Technician έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα
Πλήρης Απασχόληση
Thessaloniki

Περιγραφή Θέσης

Δικηγορική εταιρία αναζητεί Helpdesk Technician.

 

Η θέση αυτή αναφέρεται στον Αναπληρωτή Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών και οι κύριες αρμοδιότητες περιλαμβάνουν:

Καθήκοντα και αρμοδιότητες

  • Συμμετέχει στην ομάδα πρώτου επιπέδου υποστήριξης μέσω του συστήματος για την καταχώρηση προβλημάτων (ServiceDesk ticketing system)
  • Παρακολουθεί και αναλαμβάνει τα αιτήματα που εκκρεμούν ώστε να διασφαλιστεί η έγκαιρη και αποτελεσματική επίλυση
  • Εκτελεί διαγνωστικά προγράμματα για την επίλυση των προβλημάτων
  • Επιλύει τεχνικά προβλήματα με Τοπικά Δίκτυα (LAN), δίκτυα ευρείας περιοχής (WAN)
  • Διαμορφώνει και επιλύει προβλήματα που αφορούν ηλεκτρονικούς υπολογιστές

Απαραίτητα Προσόντα

Απαιτούμενα προσόντα 

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ πληροφορικής ή άλλης συναφούς ειδικότητας
  • Προϋπηρεσία 2 ετών σε Helpdesk
  • Απαραίτητη η γνώση σε δομές Microsoft (Windows server/client)
  • Καλή γνώση και κατανόηση δικτυακών τεχνολογιών 
  • Επιθυμητή η γνώση Exchange Server
  • Επιθυμητή η γνώση Linux (CentOS & Ubuntu) 
  • Επιθυμητή γνώση SQL (MS SQL Server)
  • Επιθυμητή η γνώση VMware ESXi 
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας


Η εταιρεία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Συνεχή εκπαίδευση 
  • Δυνατότητες εξέλιξης σε ένα σύγχρονο, ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας

Κωδικός αναφοράς

HD_TECH_04

Όμοιες Θέσεις

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με