Η θέση Η Mayor Hospitality Management επιθυμεί να προσλάβει Hotel Operation Manager έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Η Mayor Hospitality Management επιθυμεί να προσλάβει Hotel Operation Manager από την εταιρεία Mayor Hospitality Management

Τελευταία ημέρα για να κάνετε αίτηση
Πλήρης Απασχόληση
Kerkyra

Περιγραφή Θέσης

Τομέας ευθύνης του η διοίκηση και η διαχείριση της ξενοδοχειακής μονάδας με κύριες αρμοδιότητες:

  • Έλεγχος της λειτουργίας των επισιτιστικών τμημάτων
  • Έλεγχος της λειτουργίας του τμήματος ορόφων και δωματίων
  • Επίτευξη ποιοτικών και οικονομικών στόχων με σκοπό την αύξηση του τζίρου

Κύρια καθήκοντα και αρμοδιότητες:

  • H ανάπτυξη, παρακολούθηση και ο έλεγχος της σωστής λειτουργίας των τμημάτων
  • Η διαχείριση των επιχειρησιακών λειτουργιών, εξασφαλίζοντας την τήρηση των διαδικασιών, νομικών, υγειονομικών και περιβαλλοντικών απαιτήσεων και εξασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών
  • Η διαχείριση του λειτουργικού κόστους στα πλαίσια των συμφωνηθέντων εγκεκριμένων προϋπολογισμών της  διοίκησης
  • Η λήψη πρωτοβουλιών και η ανάπτυξη στρατηγικών διαδικασιών (παραγωγική διαδικασία, έλεγχος κοστολόγησης, ασφάλεια και υγιεινή, προμήθειες, συντήρηση).
  • Η αξιολόγηση και ο καταμερισμός αρμοδιοτήτων στους υφισταμένους του, σύμφωνα με τις ικανότητες και τις δεξιότητές τους

Απαραίτητα Προσόντα

Τομέας ευθύνης του η διοίκηση και η διαχείριση της ξενοδοχειακής μονάδας με κύριες αρμοδιότητες:

  • Έλεγχος της λειτουργίας των επισιτιστικών τμημάτων
  • Έλεγχος της λειτουργίας του τμήματος ορόφων και δωματίων
  • Επίτευξη ποιοτικών και οικονομικών στόχων με σκοπό την αύξηση του τζίρου

Κύρια καθήκοντα και αρμοδιότητες:

  • H ανάπτυξη, παρακολούθηση και ο έλεγχος της σωστής λειτουργίας των τμημάτων
  • Η διαχείριση των επιχειρησιακών λειτουργιών, εξασφαλίζοντας την τήρηση των διαδικασιών, νομικών, υγειονομικών και περιβαλλοντικών απαιτήσεων και εξασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών
  • Η διαχείριση του λειτουργικού κόστους στα πλαίσια των συμφωνηθέντων εγκεκριμένων προϋπολογισμών της  διοίκησης
  • Η λήψη πρωτοβουλιών και η ανάπτυξη στρατηγικών διαδικασιών (παραγωγική διαδικασία, έλεγχος κοστολόγησης, ασφάλεια και υγιεινή, προμήθειες, συντήρηση).
  • Η αξιολόγηση και ο καταμερισμός αρμοδιοτήτων στους υφισταμένους του, σύμφωνα με τις ικανότητες και τις δεξιότητές τους

Κωδικός αναφοράς

n/a

Όμοιες Θέσεις

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με