Η θέση ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ από την εταιρεία TAXREPORT Ι.Κ.Ε.

4 ημέρες για να κάνετε αίτηση
Μερικής Απασχόλησης
Pireas
0,00 € - 400,00 € / μήνας

Περιγραφή Θέσης

Η εταιρεία TAXREPORT IKE,  που δραστηριοποιείται στον τομέα των λογιστικών υπηρεσιών, αναζητά συνεργάτη ως υπάλληλο γραφείο- γραμματέα για πρωινή μερική απασχόληση.
Τα γραφεία της εταιρείας μας βρίσκονται στην οδό Κουντουριώτου 138, στον 6ο όροφο, στο κέντρο του Πειραιά. 


Δυνητικό Προφίλ Υποψηφίου:
  • Απόφοιτος ΑΕΙ ή ΤΕΙ ή ΙΕΚ (Ειδικότητα Γραμματέας Διοίκησης)/ Σχολής Γραμματέων 
  • Άριστη χρήση Η/Υ, MS Office (word, Excel, outlook, one note), Internet
  • Καλή γνώση Αγγλικών
  • Πολύ καλή γραπτή και προφορική επικοινωνιακή ικανότητα
  • Οργανωτικότητα, συνέπεια, μεθοδικότητα
  • Προσεγμένη εμφάνιση, επαγγελματικό προφίλ
  • Άνεση στην εκμάθηση νέων συστημάτων
  • Έμφαση στη λεπτομέρεια, ικανότητα να εργάζεται χωρίς συνεχή επίβλεψη

Παροχές εταιρείας:
  • Νόμιμες Αποδοχές
  • Ασφαλιστική κάλυψη
  • Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας 
  • Εύκολη πρόσβαση με τα ΜΜΜ

Για τους πρώτους μήνες η απασχόληση θα είναι περίπου 5ωρη (ενδεικτικά αναφέρεται ωράριο 10.00 - 15.00 ) και στην συνέχεια, αν κριθεί απαραίτητο θα γίνει πλήρης. 


Οι ενδιαφερόμενοι που πληρούν τα παραπάνω προσόντα και μόνο, παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές. Η εταιρεία
 θα διατηρήσει το βιογραφικό σας στα αρχεία του για δώδεκα (12) μήνες και θα το αξιολογεί για τωρινές ή μελλοντικές θέσεις εργασίας που απαιτούν ανάλογα προσόντα. Μετά τους δώδεκα (12) μήνες, το βιογραφικό σας θα διαγραφεί από τα αρχεία της εταιρείας μας. Εάν επιθυμείτε να συνεχίσετε να περιλαμβάνεστε στη διαδικασία αξιολόγησης μετά τους 12 μήνες, παρακαλούμε να  αποστείλετε σχετική δήλωσή σας μαζί με το βιογραφικό σας επικαιροποιημένο. Μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή του βιογραφικού σας από τα αρχεία της εταιρείας σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, αποστέλλοντας e-mail με σχετικό αίτημα στο [Για να στείλετε τo βιογραφικό σας κάντε κλικ εδώ]

Απαραίτητα Προσόντα

Περιγραφή θέσης / Ενδεικτικές αρμοδιότητες:

  • Τηλεφωνική και μέσω e-mail επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών
  • Σύνταξη και υπενθύμιση προγράμματος συναντήσεων και επαφών του γραφείου,
  • Αρχειοθέτηση (φυσικών και ηλεκτρονικών αρχείων), οργάνωση γραφείου και τήρηση των διαδικασιών
  • Διευθέτηση απλών εξωτερικών εργασιών, μετά από σχετική εκπαίδευση (Τράπεζες, Δημόσιους φορείς)
  • Διεκπεραίωση εργασιών που θα αναθέτονται από την Διεύθυνση
  • Ηλεκτρονικές αποστολές φακέλων μέσω courier



Κωδικός αναφοράς

n/a

Όμοιες Θέσεις

Assistant Commercial Manager Αθήνα Archirodon Group N.V
AutoCAD Designer (Technical Office) Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
Static & Rotating Equipment Design Engineer Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
Administration Officer Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
Junior Civil Marine Design Engineer Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
Administration Manager Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
Materials Design Engineer Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V
Lead Process Design Engineer Aghia Paraskevi Archirodon Group N.V

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με