Η θέση Guest Relations έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα
Εποχική/Προσωρινή απασχόληση
Rethymno

Περιγραφή Θέσης

Για την νέα σεζόν 2021, μεγάλος ξενοδοχειακός όμιλος ζητά, για τα ξενοδοχεία του στην Κρήτη, προσωπικό των παρακάτω ειδικοτήτων :


GUEST RELATIONS


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

  • Παροχή εμπειριών εξυπηρέτησης ανώτατου επιπέδου των πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους
  • Διασφάλιση της κατάλληλης υποδοχής των πελατών κατά την άφιξή τους
  • Παρακολούθηση καθημερινών κρατήσεων και διασφάλιση της προετοιμασίας των αντίστοιχων δωματίων πριν από το check in
  • Άμεση ανταπόκριση σε αιτήματα των πελατών, όπως σερβίρισμα γεύματος στο δωμάτιο
  • Προσεκτική καταγραφή των λεγομένων και επίλυση παραπόνων
  • Διασφάλιση παροχής εξατομικευμένων υπηρεσιών σε ειδικές κατηγορίες πελατών, όπως είναι τα άτομα με αναπηρία, οι ηλικιωμένοι, τα παιδιά και οι VIP
  • Συντονισμός και διαχείριση επικοινωνίας μεταξύ πελατών και προσωπικού και μετέπειτα παρακολούθηση, ώστε να διασφαλίζεται ότι επιλύονται τα ζητήματα που απασχολούν τους πελάτες
  • Ενημέρωση πελατών για τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου μας, όπως είναι οι επιλογές πρωινού και δείπνου
  • Προώθηση όλων των προσφερόμενων παροχών, ανέσεων και προγραμμάτων του ξενοδοχείου
  • Ανάλυση σχολίων των πελατών από τις διαδικτυακές κριτικές, και υποβολή προτάσεων για τη βελτίωση των αξιολογήσεων
    • Αυστηρή τήρηση κανόνων προσωπικής υγιεινής και εμφάνισης

 


Απαραίτητα Προσόντα


ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ:

  • τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχείο 4 ή 5 αστέρων
  • άριστη γνώση Αγγλικών, καλή γνώση Γερμανικής ή Γαλλικής γλώσσας, γνώση περισσοτέρων γλωσσών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • πτυχίο τουριστικής σχολής
  • ικανότητα στην επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών
  • ομαδικό πνεύμα

Κωδικός αναφοράς

GUEST RELATIONS

Όμοιες Θέσεις

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με