Η θέση Τεχνικός Υποστήριξης έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Τεχνικός Υποστήριξης από την εταιρεία SingularLogic

Πλήρης Απασχόληση
Kifissia

Περιγραφή Θέσης

H SingularLogic είναι η κορυφαία ελληνική εταιρεία Enterprise Software και μία από τις
μεγαλύτερες εταιρείες υπηρεσιών και καινοτόμων λύσεων πληροφορικής. Οι δραστηριότητές
της περιλαμβάνουν την ανάπτυξη και διάθεση εφαρμογών επιχειρηματικού λογισμικού, τη
μελέτη, σχεδίαση και υλοποίηση ολοκληρωμένων λύσεων πληροφορικής για τον Ιδιωτικό και
Δημόσιο Τομέα, υπηρεσίες outsourcing, καθώς και τη διάθεση και υποστήριξη προϊόντων
καταξιωμένων διεθνών οίκων πληροφορικής.


Η SingularLogic διαθέτει άρτια καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, εξειδικευμένη τεχνογνωσία,
ευρύ προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, μεγάλη εγκατεστημένη βάση, ισχυρό πανελλαδικό δίκτυο
συνεργατών και έχει υλοποιήσει σημαντικά έργα πληροφορικής στον Ιδιωτικό και Δημόσιο
τομέα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.


Η SingularLogic στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξής της αναζητά:


                                                                  Τεχνικό Υποστήριξης


Αρμοδιότητες

  • Υποστήριξη και επίλυση θεμάτων τεχνικής φύσεως (software / hardware) μέσω
    τηλεφωνικής επικοινωνίας (Helpline Support Engineer)
  • Καταγραφή αιτημάτων και προβλημάτων των πελατών
  • Διερεύνηση και αντιμετώπιση προβλημάτων χρησιμοποιώντας εργαλεία και εφαρμογές απομακρυσμένης σύνδεσης (π.χ. TeamViewer)

 

Απαραίτητα Προσόντα

Απαραίτητα προσόντα
  • Απόφοιτοι ΑΕΙ, ΤΕΙ και ΙΕΚ με κατεύθυνση στις Θετικές Επιστήμες (Πληροφορική, Δίκτυα,
    Τηλεπικοινωνίες, Μαθηματικά κ.α.)
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία
  • Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες πίεσης
  • Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο ωράριο βαρδιών
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Πολύ καλές αναλυτικές και διαπροσωπικές ικανότητες
  • Οργανωτικές δεξιότητεςΟμαδικό πνεύμα εργασίας

Επιθυμητά προσόντα

  • Εμπειρία στην τηλεφωνική τεχνική εξυπηρέτηση θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Καλή χρήση της Αγγλικής γλώσσας τόσο γραπτά όσο και προφορικά
  • Γνώση χειρισμού SQL
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψήφιους

Προσφέρεται

  • Εκπαίδευση
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Φιλικό εργασιακό περιβάλλον

 

Κωδικός αναφοράς

Τεχνικός Υποστήριξης

Όμοιες Θέσεις

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με