PlegmaNet

PlegmaNet- Recruitment

Overview



Η εταιρία PlegmaNet ιδρύθηκε το 2009 και από τον Ιούνιο του 2010 δραστηριοποιείται στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων επικοινωνίας στο πλαίσιο ενός σύγχρονου, «πρότυπου» τηλεφωνικού κέντρου. Η PlegmaNet έχει έως τώρα σχεδιάσει και φέρει εις πέρας με επιτυχία προωθητικές ενέργειες εταιρειών τηλεπικοινωνιών, εταιρειών εναλλακτικών παρόχων ενέργειας, καθώς και εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον χώρο των παροχών υγείας, επιτυγχάνοντας την ανάπτυξη και προώθηση των υπηρεσιών τους. Στην διάρκεια των 18 ετών λειτουργίας της PlegmaNet, την έχουν εμπιστευθεί για την ανάθεση των έργων χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, όπως η Eurobank, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, η Alphabank, από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών όπως Wind, Forthnet, HOL, Lannet, On Telecoms, Telepassport, εταιρείες εναλλακτικών παρόχων ενέργειας, όπως Volton, Ptotergeia, καθώς και η ΕΥ club η μεγαλύτερη και πιο αξιόπιστη κάρτα υγείας.

Πιο συγκεκριμένα η PlegmaNet ασχολείται με:

  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
  • Τηλεπωλήσεις, προώθηση υπηρεσιών
  • Προώθηση τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών
  • Προώθηση προϊόντων Υγείας
  • Προώθηση προϊόντων για  Παροχους Ηλεκτρικής  ενέργειας
  • Ενέργειες δημιουργίας και διατήρησης πελατολογίου
  • Καταχώρηση δεδομένων
  • Επιβεβαίωση βάσης δεδομένων
  • Λήψη και καταχώρηση παραγγελιών για αγορές On Line προϊόντων
  • Υποστήριξη διαφημιστικής καμπάνιας εταιρειών
  • Δημιουργία λίστας ενδιαφέροντος για μελλοντικές πωλήσεις
  • Επικοινωνία για την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών

Οι υπάλληλοί μας, αποτελούν τον κύριο παράγοντα της επιτυχίας μας. Ο προγραμματισμός, η οργάνωση, οι μετρήσεις και η ανανέωση του υλικού της εκπαίδευσης αποτελούν βασικά  εργαλεία, ώστε να υπάρχει σωστή βάση δεδομένων για την παρακολούθηση και βελτίωση των ποιοτικών δεικτών της εξυπηρέτησης που παρέχεται από τις ομάδες εξυπηρέτησης. Για την επιλογή του προσωπικού, έχουν καθοριστεί υψηλά ποιοτικά κριτήριά για κάθε διαδικασία, τα οποία ελέγχονται διαρκώς με την διενέργεια εσωτερικών ελέγχων.

Η PlegmaNet παρέχει τις κάτωθι υπηρεσίες Call Center:

Εισερχόμενη Εξυπηρέτηση
  • Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Τεχνική Υποστήριξη
  • Πληροφορίες τηλεφωνικού Καταλόγου

Εξερχόμενη Εξυπηρέτηση
  • Ενημέρωση
  • Έρευνες Ικανοποίησης / Επίλυση Παραπόνων
  • Προωθητικές Ενέργειες

Back office Services
  • Υπηρεσίες Διαχείρισης Συμβολαίων
  • Καταχώρηση / Ενημέρωση στοιχείων συμβολαίων
  • Επεξεργασία / ολοκλήρωση αιτημάτων
  • Διαχείριση φαξ / e-mails πελατών

ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΗΝ PlegmaNet

Αν έχεις διάθεση για δουλειά και θέλεις να ενταχθείς άμεσα σε μια πετυχημένη ομάδα, και σε μια εταιρεία που συνεχώς εξελίσσεται τόσο αυτή όσο και οι εργαζόμενοι της, τότε είσαι ο κατάλληλος υποψήφιος για εμάς.