FirstCall

FirstCall - Recruitment

Ποιοι είμαστε



Η FirstCall S.A. ιδρύθηκε το 2002, έχοντας ως στρατηγικό της στόχο την ταχύτατη ανάπτυξη στον χώρο της διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών για λογαριασμό τραπεζικών ιδρυμάτων, τηλεπικοινωνιακών οργανισμών και, γενικότερα, οργανισμών με ανάγκες διαχείρισης μεγάλου πλήθους απαιτήσεων.

Η FirstCall S.A. έχει ως στόχο την παροχή  ποιοτικών υπηρεσιών με ρεαλιστικό και ανταγωνιστικό  κόστος για τους πελάτες της. Αυτό επιτυγχάνεται με την εφαρμογή μοντέλου λειτουργίας χαμηλού κόστους, το οποίο στηρίζεται στην υψηλή παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα ανά μονάδα παραγωγής, εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών.

Οι αξίες μας

Οραματιζόμαστε την καθιέρωση του ονόματος μας ως συνώνυμο της ποιότητας και του μέτρου σύγκρισης

Οι άνθρωποι μας είναι η πηγή της επιτυχίας μας

  • Σεβόμαστε τους εργαζόμενους και τους πελάτες μας
  • Προωθούμε την ομαδική εργασία
  • Ενθαρρύνουμε την δημιουργικότητα και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την βελτίωση του έργου μας
  • Πιστεύουμε στην ίση μεταχείριση και στην αντικειμενική αξιολόγηση

  • Είμαστε περήφανοι για το έργο μας

    Είμαστε αντικειμενικοί

    Είμαστε ειλικρινείς με κάθε κόστος προς:

    • Πελάτες
    • Συνεργάτες
    • Προμηθευτές
    • Κοινωνικό περιβάλλον

    • Δεσμευόμαστε για ....

      • Ομαδικότητα που αποδίδει
      • Μάθηση που δεν σταματάει
      • Οργάνωση που λειτουργεί
      • Πάθος σε ό,τι κάνουμε

Η φιλοσοφία μας

Θεμελιώδες αρχές της φιλοσοφίας μας είναι …

  • η προσήλωση στο αποτέλεσμα μέσα από την ευθυγράμμιση όλου του δυναμικού της εταιρείας στις απαιτήσεις του πελάτη
  • η ανταγωνιστικότητα
  • η υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής, μέσα από τις σύγχρονες και άρτιες τεχνικές υποδομές της FirstCall S.A
  • η υπευθυνότητα απέναντι στην κοινωνία

Οι άνθρωποι μας

H FirstCall S.A. αναγνωρίζοντας ότι το μεγαλύτερο κεφάλαιο της είναι αναμφισβήτητα οι άνθρωποί της, εστιάζει στην επιλογή, στην δομημένη εκπαίδευση, στη διαρκή μάθηση και στη συνολική ενδυνάμωση του Ανθρώπινου Δυναμικού της.

Η επιλογή

Η  FirstCall S.Α. έχοντας ξεκάθαρη εικόνα για τα ιδανικά άτομα που θα επιλεγούν να στελεχώσουν τις θέσεις των τμημάτων εργασίας της, έχει θέσει σαφείς προδιαγραφές ανά θέση εργασίας.

Το τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της  FirstCall S.Α. αναζητά σε διαρκή βάση τους υποψήφιους εκείνους που θα μπορέσουν να ανταποκριθούν με επιτυχία και αποτελεσματικότητα στις εργασιακές τους αρμοδιότητες. Ακολουθώντας μια δομημένη και καλά σχεδιασμένη διαδικασία επιλογής νέων συνεργατών, η εταιρεία έχει την ευκαιρία να εντάξει στην οικογένεια της άτομα ικανά να εξελιχθούν σε αξιόλογους και πολύτιμους συνεργάτες.

Η εκπαίδευση

Η διαδικασία εκπαίδευσης αποτελεί κύρια προτεραιότητα της FirstCall S.A., αφού στην ουσία αποτελεί έναν από τους πυλώνες της επιτυχημένης παροχής υπηρεσιών διαχείρισης απαιτήσεων.

Το Τμήμα Εκπαίδευσης φροντίζει για …

  • τον εντοπισμό των αναγκών εκπαίδευσης του προσωπικού,
  • τον προγραμματισμό και την υλοποίηση της εκπαίδευσης του προσωπικού,
  • την τήρηση αρχείων που αποδεικνύουν την εκπαίδευση που έχει λάβει ο κάθε συνεργάτης μας.

  • H διαδικασία εκπαίδευσης που ακολουθούμε μετουσιώνει τις βασικές αρχές και την κουλτούρα της FirstCall S.A., σε συμπεριφορές και νοοτροπίες καθημερινής πρακτικής για τους συνεργάτες μας, με αποτέλεσμα την παροχή αλλά και τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που απαιτούν οι πελάτες μας.

    Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν ολοκληρώνεται στο σημείο ένταξης νέων συνεργατών στους κόλπους της εταιρείας αλλά αποτελεί μια συνεχής, προγραμματισμένη και οργανωμένη διαδικασία.

    Προτεραιότητα μας, η ανάπτυξη όλων μας μέσα σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και δυναμικό περιβάλλον.

Διακρίσεις

Μη χάσετε καμία ευκαιρία από την εταιρία FirstCall.

Δημιουργήστε μια ειδοποίηση για να λαμβάνετε στο email σας θέσεις εργασίας που ταιριάζουν στις δεξιότητές σας.

Θέλω να λαμβάνω όμοιες θέσεις στο email μου
Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με