A621367197012f1ef9eef57b7afc6528
Ddadd4bc591473ee97eeeb8ff38f7af1
  • Μέγεθος Εταιρείας 272 συνεργάτες
  • Ημερομηνία ίδρυσης 1999
  • Διεύθυνση Καλλιθέα
  • Πόλη Καλλιθέα
  • Βιομηχανία/ Κατηγορία Call Center
  • Μπόνους
    • Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
    • Εισαγωγική εκπαίδευση και συστηματική υποστήριξη κατά τη διάρκεια προσαρμογής
    • Σταθερός μισθός
    • Βonus παραγωγικότητας
    • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με τάσεις ανάπτυξης

Befon

997f7c27f7446208f5184e2d94e7ee53

Θέσεις που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Μη χάσετε καμία ευκαιρία από το Befon .

Δημιουργήστε μια ειδοποίηση εργασίας όταν η εργασία σας προσφέρει που ταιριάζουν με τις δεξιότητές σας.

Θέλω να λαμβάνω όμοιες θέσεις στο email μου
Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με

Εταιρική Παρουσίαση

H Φιλοσοφία μας

Στη Befon επιθυμούμε να απλοποιούμε και να ανανεώνουμε τον διάλογο και τη σχέση μεταξύ των πελατών μας με τους δικούς τους πελάτες, με τον πιο αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο. Με άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό και πρωτοποριακή τεχνολογική υποδομή, η εταιρεία μας σήμερα ξεκινά να διάγει την τρίτη επιτυχημένη της δεκαετία, με στόχο να γίνει ένα από τα καλύτερα τηλεφωνικά κέντρα της αγοράς που θα προσφέρει στους πελάτες μας προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

Οι Πελάτες μας

Η Befon αποτελεί τον στρατηγικό συνεργάτη της Elpedison, τον μεγαλύτερο πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας.

Τραπεζικά ιδρύματα όπως η Τράπεζα Πειραιώς, η Eurobank και η Εθνική Τράπεζα, έχουν εμπιστευτεί τις υπηρεσίες μας γιατί αποδεδειγμένα ανταποκρινόμαστε στους στόχους τους. Παράλληλα, στον πιο δυναμικό τομέα της σύγχρονης αγοράς, τις τηλεπικοινωνίες, έχουμε παίξει δυναμικό ρόλο ανάπτυξης, με πελάτες όπως η Cosmote και η Forthnet.

Οι Υπηρεσίες μας

Στη Befon χρησιμοποιούμε όλα τα μέσα επικοινωνίας, μεγιστοποιώντας τα εμπορικά οφέλη των πελατών μας, με τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • Υποδοχή και διαχείριση εισερχομένων κλήσεων
  • Πραγματοποίηση κλήσεων για την πώληση υπηρεσιών/προϊόντων
  • Πραγματοποίηση κλήσεων για τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών
  • Ανάπτυξη retail

Inbound Calls

Υπηρεσίες υποδοχής και διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων.

  • Εξυπηρέτηση πελατών (Customer care)
  • Ενημέρωση πελατών (Info Desk)
  • Cross Selling
  • Διαχείριση και εξυπηρέτηση παραπόνων (Claim Management)
  • Λήψη και καταχώρηση παραγγελιών
  • Καταγραφή παρατηρήσεων
  • Υποστήριξη διαφημιστικών projects
  • Γραμματειακή υποστήριξη (Back Office)

Outbound Calls

Υπηρεσίες πραγματοποίησης κλήσεων.

  • Πωλήσεις
  • Αναζήτηση νέων πελατών
  • Υποστήριξη πωλήσεων
  • Υποστήριξη διαφημιστικής καμπάνιας

Stores

Υπηρεσίες λιανικής για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών.

  • Δημιουργία πελατολογίου     
  • Εξυπηρέτηση πελατών (Customer Care)
  • Ενημέρωση πελατών (Info Desk)
  • Καταγραφή παρατηρήσεων
  • Διαχείριση και εξυπηρέτηση παραπόνων (Claim Management)
  • Υποστήριξη διαφημιστικής καμπάνιας

 

Οι πιστοποιήσεις μας

Η εταιρεία μας, στα πλαίσια εσωτερικής αναβάθμισης των υπηρεσιών της, έχει προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες και έχει πιστοποιηθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001Q2015 για τη Διαχείριση Ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και το πρότυπο ISO 27001 για τη Διαχείριση της Ασφάλειας των πληροφοριών. Επίσης, έχει εναρμονιστεί πλήρως με τον γενικό κανονισμό προστασίας δεδομένων (GDPR).

Παροχές

  • Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
  • Εισαγωγική εκπαίδευση και συστηματική υποστήριξη κατά τη διάρκεια προσαρμογής
  • Σταθερός μισθός
  • Βonus παραγωγικότητας
  • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με τάσεις ανάπτυξης

Θέσεις εργασίας της εταιρείας Befon

Customer Care Agent Αθήνα
Όλες οι θέσεις