Η θέση Support Center Tier II έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Support Center Tier II από την εταιρεία JR Technologies

2 ημέρες για να κάνετε αίτηση
Πλήρης Απασχόληση
Αθήνα

Περιγραφή Θέσης

Do you want to be part of an IT transformation team that is improving the customer experience in the travel industry? As a team member of the Support Center Tier II level, you will provide enterprise level assistance to customers. You will diagnose software problems and provide immediate support. You will work on a team that values speed and quality, with a strong desire to lead change as we continue on our agile transformational journey. As we grow this culture, mindset and capability, we want you to lead this change with us.

Role and Responsibilities

The position is based in our Innovation Centre in Chania. He/she will report to the Support Center Officer and the responsibilities of the position include:
●  Monitor the day-to-day performance of computer systems.
●  Triage hardware and software faults.
●  Escalate hardware and software faults to the next level of support (Network/System Admins, DevOps, DBAdmins, Developers)
●  Produce activity reports
●  Walk First Level Support through problem solving process
●  Recommend procedure modifications or improvements
●  Preserve and grow your knowledge of procedures, products and services
●  Prepare, update or review technical documentation (operation or service manual)
●  Availability to work on shifts (work at night or on public holiday will be required)

Qualifications and Education Requirements

●  Bachelor’s degree from an accredited college or university with specialization in Information Technology, Computer Science or equivalent.
●  Proven working experience in providing IT support for cloud environments (Azure, Google Cloud or AWS)
●  Experience of xml, log monitoring & analysis, SQL
●  Proficiency in English
●  Advanced troubleshooting and multi-tasking skills
●  Customer service orientation
●  It is preferred for male candidates to have fulfilled their military obligations.


Preferred Skills
●  Experience / knowledge of airline & travel domain

 Working knowledge of MS TFS / VSTS, JIRA, Kibana, Grafana


Κωδικός αναφοράς

OPS-SC-TIΙ

Όμοιες Θέσεις

Πωλήτριες-ές Αθήνα PARFOIS
Οδηγός Φορτηγού Χωματουργικών Εργασιών Αθήνα Artemis Integrated Technical Services
Χειριστές Χωματουργικών Μηχανημάτων Αθήνα Artemis Integrated Technical Services
Εργάτης Χωματουργικών Εργασιών Αθήνα Artemis Integrated Technical Services
Ηλεκτροτεχνίτες / Εναερίτες Αθήνα Artemis Integrated Technical Services
Μηχανικός Σποραδικών Έργων Αθήνα Artemis Integrated Technical Services
.NET Developer Αθήνα CANDI
Technology Delivery Manager Παιανία Intralot
3rd Level Application Support Engineer Παιανία Intralot

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με