Η θέση DIGITAL MEDIA MANAGER έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα
Πλήρης Απασχόληση
Athina

Περιγραφή Θέσης

Sales Promotion Center SA, a leading agency in Below-the-line & Field Marketing Services in Greece is now looking for a Digital Media Manager
 

  About the Role: 

As a Digital Media Manager at SPC, you will develop & implement meaningful marketing campaigns for our clients in various markets.

 

   Υou:
We are looking for an individual with experience in social media marketing, paid social, display advertising and expertise in storytelling through digital channels (he/she must have the ability)



   What you'll do day in day out: 


  • Creating, managing and executing digital content
  • Performance Audits and Campaign management across Paid Search, Display and Social advertising
  • Working closely with the BTL creative team to create and execute social strategies, digital ideas and content.
  • Creation & delivery of standardized monthly report to clients
  • Managing the Wordpress corporate websites
  • Create and dispatch email campaigns by using platforms and tools that clients and company has selected
  • Being the face of your client’s brands in the social space – taking a real pride in the community and activity that you are delivering for them 
  •  

    What's in it for you:



    • Opportunity to work with major brands in challenging projects
    • Great work environment
    • Competitive salary
    • Professional development


    Please send your CV to: [Για να στείλετε τo βιογραφικό σας κάντε κλικ εδώ]  (ref. code DMM)

     



Απαραίτητα Προσόντα

What you need to have:


  • Degree in marketing/ communications or business management
  • Proven working experience managing digital accounts
  • The proffesional has to be also fluent in English, with a background in digital paid ads (and graphic design skills in photoshop).
  • Excellent copywriting skills
  • Analytical and multitasking skills
  • Focusing on Interpersonal communication and problem-solving skills
  • Relentless focus on improvement

Κωδικός αναφοράς

DMM

Όμοιες Θέσεις

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με