Η θέση CRM Outbound Team Leader έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

CRM Outbound Team Leader από την εταιρεία WIND

2 ημέρες για να κάνετε αίτηση
Πλήρης Απασχόληση
Αθήνα

Περιγραφή Θέσης

In WIND we are committed to becoming an outstanding independent telecommunications company in the European market, delivering unique value for money services to our customers. Our ambitious commitment mobilizes us to keep evolving, to seek out new challenges and to change, without fear, in a creative and empowering environment! All these elements create a high performance culture, characterized by the passion, talent and competencies of our employees.

We see each new colleague as a unique team member and a major investment for our company’s future, and now we are looking for a talented and highly-motivated “CRM Outbound Team Leader" to join a team of bright professionals.


Main Tasks:
  • Responsible for fully monitoring the Call Center Operations within Business CRM Department
  • Assigns goals to external partners and cooperates with them to ensure their achievement
  • Monitors the team's quantitative and qualitative performance levels and coaches them to ensure their growth and development
  • Closely supervises Retention (proactive & reactive), Upsell & Cross Sell activities to ensure that they adhere to company’s policies
  • Drives improvement and productivity initiatives persistently

REQUIREMENTS
  • A Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration or closely related field
  • 3-5 years of working experience in a similar role
  • Excellent written and verbal communication skills both in Greek and English
  • Proficient in MS Office
  • Quickly understand new ways of working as well as to propose improvements
  • Passion for technology and customer experience
  • Drive and team spirit!

Κωδικός αναφοράς

n/a

Όμοιες Θέσεις

CUSTOMER CARE REPRESENTATIVE(CCR) ΑΘΗΝΑ - ΚΕΝΤΡΟ/ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ
Senior Product Services Manager Αθήνα-Αθήνα Human Factor
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Athens Hiring Solutions / kariera.gr
TEAM LEADER ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ Αθήνα-Αθήνα Δικηγορικό Γραφείο
HR Back officer Αθήνα-Αθήνα Skybridge
Operations Support Officer Αθήνα-Kallithea-176 71 ISS Facility Services SA
Multilingual Customer Service Agent- English Αθήνα-Αθήνα PEOPLECERT
Customer Service Assistant Αθήνα-Αθήνα TEFACO SA
Junior Accountant Αθήνα-Μαρούσι Qualco SA

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με