Η θέση Call Center Supervisor έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα
Πλήρης Απασχόληση
Αθήνα

Περιγραφή Θέσης

Πολυεθνική εταιρεία αναζητά Call Center Supervisor.

 

Ο Call Center Supervisor είναι υπεύθυνος για:

 

  • Τη σωστή λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου σύμφωνα με τα πρότυπα της εταιρείας.
  • Τη στελέχωση, την εκπαίδευση, την αξιολόγηση και την εξέλιξη της ομάδας του.
  • Τη μεγιστοποίηση των ευκαιριών από τις τηλεφωνικές πωλήσεις.
  • Τη διασφάλιση του υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών.


Απαραίτητα προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο σε senior level τουλάχιστον 2 έτη.
  • Εμπειρία διαχείρισης ομάδας.
  • Εμπειρία διαχείρισης P&L.
  • Πανεπιστημιακές σπουδές (ΑΕΙ / ΤΕΙ / Ιδιωτικό Κολλέγιο) ιδανικά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (προφορικά και γραπτά).
  • Πολύ καλή γνώση χρήσης Η/Υ.
  • Επικοινωνιακές, οργανωτικές και ηγετικές ικανότητες.
  • Επιχειρηματική σκέψη. 

Κωδικός αναφοράς

Call Center Supervisor

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με