Η θέση Call Center Insurance Agent έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Call Center Insurance Agent από την εταιρεία ICAP

Τελευταία ημέρα για να κάνετε αίτηση
Πλήρης Απασχόληση
Αθήνα

Περιγραφή Θέσης

Οι Εταιρείες ICAP – με 55 χρόνια προσφοράς στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και 1.100 εργαζόμενους – αποτελούν αθροιστικά, έναν από τους μεγαλύτερους Παρόχους B2B υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διαθέτοντας μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 κατηγορίες: Credit Risk Services, Marketing & Sales Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions.

Η ICAP όμιλος εταιρειών αναζητά υποψήφιους για τη θέση του Ασφαλιστικού Συμβούλου για διαχείριση εισερχομένων κλήσεων του τμήματος Contact Center μερικής απασχόλησης (6ωρη) .

Αρμοδιότητες
  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Διαχείριση εισερχομένων –εξερχομένων κλήσεων
  • Διαχείριση και ανανέωση υπάρχοντος πελατολογίου
  • Κατανόηση των αναγκών των πελατών για την προώθηση ολοκληρωμένων λύσεων
  • Συνεχής υποστήριξη των πελατών και επίλυση τυχόν προβλημάτων

Προσόντα Υποψηφίου
  • Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Πιστοποιητικό ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας

Η εταιρεία παρέχει:
  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό

Κωδικός αναφοράς

INSAG

Όμοιες Θέσεις

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με