Η θέση Account Supervisor Property Development έχει αποθηκευτεί.

Συνέχεια

Αίτηση;

Παρακαλούμε επιβεβαιώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία της αίτησης.
Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.

Η θέσης εργασίας αποθηκεύτηκε με επιτυχία

Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποθηκεύσετε αυτήν τη θέση εργασίας

Αποθηκεύετε αυτή τη θέση εργασίας ως εξής:

GR
αποτελέσματα

Account Supervisor Property Development από την εταιρεία Ανώνυμη Εταιρεία

3 ημέρες για να κάνετε αίτηση
Αδιάφορο
Αθήνα

Περιγραφή Θέσης

A Well-Known Firm in Infrastructure Projects is seeking to employ:
Account Supervisor Property Development

Summary: Supports the exploitation of real estate development opportunities within the company and the maximization of the company’s commercial revenues, through new developments, or improvements. Supervises day-to-day contractual and operational issues of established concessions 

ACCOUNTABILITIES:

  • Supports new development opportunities through market research, assessment of the expressing interest, market sounding programs etc.;
  • Acts as a point of contact between potential bidders/clients and company’s competent departments for clarifications related to technical aspects and other issues during development and construction phases;
  • Drafts various corporate documents, i.e. tenders, and provides support in evaluation committees;
  • Coordinates preliminaries for all new developments, or changes;
  • Supervises project-related fundamentals, actions, processes, i.e. signing of agreements, handover protocols etc.;
  • Acts as a point of contact for company’s concessions clientele, for issues related to daily operations, contractual obligations, implementation of advertising/promotional campaigns, etc.; 
  • Performs close monitoring of concessionaire’s business (sales method, operations practices, revenues monitoring, customer services, parking management etc.) to ensure contractual compliance and optimum performance;
  • Liaises with the company’s competent departments and the concessionaires towards applying new policies or resolving problems; 
  • Prepares periodic reporting and budgeting for review by responsible management.

Candidate Profile: 

  • Bachelor’s degree in Business Administration, or another relevant field;
  • 3-5 years of working experience in business development, preferably in real estate/retailing/tourism;
  • Very good knowledge of English language (oral and written);
  • Excellent knowledge of MS Office applications.

The Company Offers: 

  • Competitive remuneration package
  • Friendly and challenging working environment

Κωδικός αναφοράς

n/a

Στείλτε μου όμοιες θέσεις

Ευχαριστούμε. Θα σας στείλουμε θέσεις που ταιριάζουν με