Περιγραφή Εταιρίας
H FirstCall S.A. δραστηριοποιείται στην αγορά διαχείρισης απαιτήσεων & ενηµέρωσης οφειλετών από την ίδρυση της το 2002.
Στην διάρκεια αυτής της εξέλιξης η FirstCall S.A.έχει συµµετάσχει σε σύνθετα & απαιτητικά collection projects, και έχει τύχει της αναγνώρισης των µεγαλύτερων ελληνικών & πολυεθνικών οργανισµών της τραπεζικής και τηλεπικοινωνιακής αγοράς.
Οι υπηρεσίες µας καλύπτουν όλο το εύρος της αγοράς, από την ενηµέρωση, διαπραγµάτευση και οµαλοποίηση οφειλών µικρών καθυστερήσεων µέχρι την επικοινωνία, προώθηση και ολοκλήρωση σύνθετων έργων ρυθµίσεων και συµβιβαστικών εξοφλήσεων οφειλών μεγάλης καθυστέρησης.
Είµαστε πεπεισµένοι ότι η FirstCall S.A. δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά µε µία διακριτή ταυτότητα η οποία συνίσταται από µερικά συγκεκριµένα χαρακτηριστικά, τα οποία αξιολογούµε ως τα συγκριτικά µας πλεονεκτήµατα:
- Την υιοθέτηση ενός ιδιαίτερα εξελιγµένου τεχνολογικού πλαισίου.
- Την δέσµευση µας στον δοµηµένο τρόπο εργασίας.
- Τις µεθόδους επιλογής και εκπαίδευσης των ανθρώπων µας.