Exus
Εκπρόσωπος διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ
Η FirstCall S.A. είναι μία από τις πλέον σύγχρονες & οργανωμένες εταιρίες του κλάδου διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών, αναγνωρισμένη για το σύγχρονο εργασιακό της περιβάλλον και τις εξελιγμένες μεθόδους εκπαίδευσης και εξέλιξης των συνεργατών της.

Στα πλαίσια ανάπτυξης των εργασιών της, η FirstCall S.A. αναζητά φιλόδοξους νέους συνεργάτες με αξιόλογη εμπειρία στην επικοινωνία και την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών οι οποίοι θα αναζητήσουν νέες προκλήσεις και ευκαιρίες σε έναν ιδιαίτερα αναπτυσσόμενο και ανταγωνιστικό κλάδο.



Τα σημαντικότερα καθήκοντα των νέων συνεργατών μας είναι τα ακόλουθα:


  • Η τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες τραπεζικών και άλλων οργανισμών. 

  • Η διερεύνηση των οικονομικών δυνατοτήτων των πελατών και διαπραγμάτευση. 

  • Η χρήση των ηλεκτρονικών συστημάτων της εταιρίας για την ακριβή καταχώρηση των πληροφοριών των επικοινωνιών και των τελικών διακανονισμών.


    Πακέτο Παροχών


    • Σταθερό εισαγωγικό μισθό

    • Σύντομη εξέλιξη σε υψηλά μισθολογικά κλιμάκια με κριτήριο την απόδοση του συνεργάτη

    • Δομημένη και διαρκής εκπαίδευση

    • Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης 

    • Άριστο επαγγελματικό περιβάλλον

    • Σύγχρονες εγκαταστάσεις με εύκολη πρόσβαση μέσω ΜΜΜ (περιοχή Μοσχάτου)


      
    Απαραίτητες δεξιότητες των υποψηφίων

    • Απόφοιτοι Λυκείου / ΙΕΚ / ΤΕΙ / ΑΕΙ 


    *Θα εκτιμηθεί η προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο*


    ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΘΕΣΗΣ
    • Περιοχή εργασίας: GR-Μοσχάτο
    • Κατηγορία εργασίας: Πλήρης Απασχόληση
    • Τουλάχιστον 1 έτος/η Τουλάχιστον 1 έτος/η

    Περιγραφή Εταιρίας

    H FirstCall S.A. δραστηριοποιείται στην αγορά διαχείρισης απαιτήσεων & ενηµέρωσης οφειλετών από την ίδρυση της το 2002.

    Στην διάρκεια αυτής της εξέλιξης η FirstCall S.A.έχει συµµετάσχει σε σύνθετα & απαιτητικά collection projects, και έχει τύχει της αναγνώρισης των µεγαλύτερων ελληνικών & πολυεθνικών οργανισµών της τραπεζικής και τηλεπικοινωνιακής αγοράς.

    Οι υπηρεσίες µας καλύπτουν όλο το εύρος της αγοράς, από την ενηµέρωση, διαπραγµάτευση και οµαλοποίηση οφειλών µικρών καθυστερήσεων µέχρι την επικοινωνία, προώθηση και ολοκλήρωση σύνθετων έργων ρυθµίσεων και συµβιβαστικών εξοφλήσεων οφειλών μεγάλης καθυστέρησης.

    Είµαστε πεπεισµένοι ότι η FirstCall S.A. δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά µε µία διακριτή ταυτότητα η οποία συνίσταται από µερικά συγκεκριµένα χαρακτηριστικά, τα οποία αξιολογούµε ως τα συγκριτικά µας πλεονεκτήµατα:
    • Την υιοθέτηση ενός ιδιαίτερα εξελιγµένου τεχνολογικού πλαισίου.
    • Την δέσµευση µας στον δοµηµένο τρόπο εργασίας.
    • Τις µεθόδους επιλογής και εκπαίδευσης των ανθρώπων µας.


    Δείτε Όμοιες Θέσεις