Skip to Content

Technical Support Agents (8ωρη απασχόληση)

  • Kallithea
  • 3/5/2021

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Πλήρης ΑπασχόλησηΕλάχιστη Απαιτούμενη Εκπαίδευση - ΛύκειοΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - ΑδιάφοροΑπαιτήσεις ταξιδιών - ΚανέναΚατηγορίες - Εξυπηρέτηση Πελατών

Περιγραφή

Οι Εταιρείες ICAP – με 57 χρόνια προσφοράς στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και 1.100 εργαζόμενους – αποτελούν αθροιστικά, έναν από τους μεγαλύτερους Παρόχους B2B υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, προσφέροντας ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 2 μεγάλες κατηγορίες: Credit Risk & Business Information Solutions και Human Capital & Outsourcing Solutions.




Η ICAP ,όμιλος εταιρειών, αναζητά υποψήφιους για τη θέση του Technical Support Agent του τμήματος Contact Center για full-time απασχόληση, με κυλιόμενες βάρδιες.

Αρμοδιότητες

  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών και διαχείριση τεχνικών προβλημάτων
  • Ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης
  • Επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο



Απαιτήσεις

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Τεχνικές γνώσεις σταθερής τηλεφωνίας
  • Γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας

 

Η εταιρεία παρέχει:

 

  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό όπως εξελίσσεται ο Όμιλος ICAP

 

 

 

Όλες οι επαφές θα γίνουν με εχεμύθεια.