Skip to Content

Υπαλληλος Τηλεφωνικής Eξυπηρέτησης Εισερχομένων κλήσεων (4-6-8 ΩΡΟ)

  • ICAP Group of Companies
  • Kallithea
  • 14/1/2021

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Μερικής ΑπασχόλησηςΕλάχιστη Απαιτούμενη Εκπαίδευση - ΛύκειοΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - ΚανέναΑπαιτήσεις ταξιδιών - ΚανέναΚατηγορίες - Εξυπηρέτηση Πελατών

Περιγραφή


Οι Εταιρείες ICAP – με 55 χρόνια προσφοράς στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι και 1.100 εργαζόμενους – αποτελούν αθροιστικά, έναν από τους μεγαλύτερους Παρόχους B2B υπηρεσιών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διαθέτοντας μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 κατηγορίες: Credit Risk Services, Marketing & Sales Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions.



Η ICAP, όμιλος εταιρειών, αναζητά υποψήφιους για τη θέση του υπάλληλου εξυπηρέτησης εισερχόμενων κλήσεων ,4ωρο - 6ωρο - 8ωρο σε κυλιόμενες ευέλικτες βάρδιες Δευτέρα - Κυριακή, στο contact center της στην Καλλιθέα.



Αρμοδιότητες

  • Τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
  • Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών 
  • Διαχείριση παραπόνων

Απαιτήσεις

Προσόντα Υποψηφίου

  • Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας


Η εταιρεία παρέχει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό
  • Bonus Επιβράβευσης