Υπάλληλος Γραφείου - Operations Administrator

GR-Athens
JOB DESCRIPTION


H ομάδα Hiring Solutions του Kariera.gr αναζητά εκ μέρους πελάτη της κορυφαίας πολυεθνικής εταιρείας στον τομέα της ενοικίασης και διαχείρισης οχημάτων:

Υπάλληλος Γραφείου - Operations Administrator

Βασικά καθήκοντα:
  • Διαχείριση διαδικασιών παράδοσης οχημάτων στους πελάτες
  • Διαχείριση ατυχήματος
  • Εξυπηρέτηση πελατών


Απαραίτητα Προσόντα:
  • Καλή γνώση αγγλικών (κάτοχος διπλώματος FCE)
  • Καλή γνώση Η/Υ (MS Office)
  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε δουλειά γραφείου
  • Οργανωτικές ικανότητες
JOB REQUIREMENTS
 
Το kariera.gr, το No1 site για την αγορά εργασίας στην Ελλάδα και μέλος του παγκόσμιου ηγέτη CareerBuilder, διαθέτει μια ομάδα εξειδικευμένων και έμπειρων inhouse recruiters προσφέροντας τις υπηρεσίες Hiring Solutions για την κάλυψη οργανικών θέσεων γρήγορα και αποτελεσματικά.


Συμπληρώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία αίτησης και για να σας στέλνουμε όμοιες θέσεις με τη θέση Υπάλληλος Γραφείου - Operations Administrator .

Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου
Το email δεν είναι έγκυρο Απαιτείται email

Δείτε Όμοιες Θέσεις