Skip to Content

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Πλήρης ΑπασχόλησηΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - ΚανέναΚατηγορίες - Πρακτική Άσκηση

Περιγραφή



H ICAP Group - με 1.300 εργαζομένους - είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις στην Ελλάδα, με ηγετική παρουσία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Μετά την εξαγορά της από το SEEF Fund της Global Finance το 2007, έχει αναπτυχθεί ραγδαία και σήμερα παρέχει μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 κατηγορίες: Credit Risk Services, Marketing Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions.

Η ICAP Group αναζητά υποψήφιο για τη θέση του Team Leader του τμήματος Contact Center.

Αρμοδιότητες
  • Οργάνωση, συντονισμός και έλεγχος του τμήματος τηλεφωνικών πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών
  • Διαχείριση, καθοδήγηση και εκπαίδευση ομάδας
  • Παρακολούθηση στόχων, σχεδιασμός προτάσεων και ενεργειών απαραίτητων για την επίτευξή τους



Προσόντα Υποψηφίου:
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ σε Οικονομική κατεύθυνση ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Marketing
  • Απαραίτητη προϋπηρεσία 2 χρόνια σε αντίστοιχη θέση
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS OFFICE
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Ευχέρεια επικοινωνίας και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Πνεύμα ομαδικότητας


Η εταιρεία παρέχει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών και μεταβλητών αποδοχών
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό όπως εξελίσσεται ο Όμιλος ICAP

Περιγραφή Εταιρίας

 

 
Συμπληρώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία αίτησης και για να σας στέλνουμε όμοιες θέσεις με τη θέση Team Leader, Contact Center .

Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου
Το email δεν είναι έγκυρο Απαιτείται email