Skip to Content

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Πλήρης ΑπασχόλησηΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - ΚανέναΚατηγορίες - Πρακτική Άσκηση

Περιγραφή



Η ICAP Employment Solutions, για λογαριασμό της VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ., αναζητά υποψήφιους για την κάλυψη θέσεων 8ωρης απασχόλησης για το τμήμα τεχνικής υποστήριξης πελατών.


O/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η για τα παρακάτω:
  • Διαχείριση τεχνικών προβλημάτων πελατών σταθερής τηλεφωνίας, IPTV, Email και Internet
  • Ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης
  • Επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο


Προφίλ Υποψηφίου
  • εχνικές γνώσεις σταθερής τηλεφωνίας και παραμετροποίησης εξοπλισμών Internet
  • Εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ, σε περιβάλλον Windows (MS Office)
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)


Η εταιρεία προσφέρει
  • Μισθός παραπάνω της συλλογικής σύμβασης και μπόνους
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Ουσιαστικές προοπτικές εξέλιξης




Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.
 

 
Συμπληρώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία αίτησης και για να σας στέλνουμε όμοιες θέσεις με τη θέση Υπάλληλοι Τεχνικής Εξυπηρέτησης Πελατών (8ωρο) .

Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου
Το email δεν είναι έγκυρο Απαιτείται email