Skip to Content

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Πλήρης ΑπασχόλησηΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - ΚανέναΚατηγορίες - Πρακτική Άσκηση

Περιγραφή



Υπάλληλοι διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων (8ωρο)

Η ICAP Employment Solutions, αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων 8ωρης απασχόλησης στο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας της VODAFONE ΠΑΝΑΦΟΝ Α.Ε.Ε.Τ.

Περιγραφή Θέσης:

Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η για την ολιστική εξυπηρέτηση των ιδιωτών και εταιρικών Πελατών, τη διαχείριση παραπόνων, την κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών.


Προφίλ Υποψηφίου
  • Απόφοιτοι Λυκείου/ΙΕΚ
  • Άνεση στην επικοινωνία και άριστη χρήση προφορικού λόγου
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες και εμπειρία στη διαχείριση αντιρρήσεων
  • Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Γνώση Η/Υ
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας


Η εταιρεία προσφέρει:
  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών με ασφαλιστική κάλυψη
  • Bonus παραγωγικότητας
  • Εφικτούς στόχους
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης




Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Περιγραφή Εταιρίας

 

 
Συμπληρώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία αίτησης και για να σας στέλνουμε όμοιες θέσεις με τη θέση Υπάλληλοι διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων (8ωρο) .

Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου
Το email δεν είναι έγκυρο Απαιτείται email