Skip to Content

Back Office & Legal Services

  • BSS
  • Αθήνα
  • 16/4/2018

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Πλήρης ΑπασχόλησηΕλάχιστη Απαιτούμενη Εκπαίδευση - ΑΕΙΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - Τουλάχιστον 5 έτος/ηΚατηγορίες - Νομικό Τμήμα

Περιγραφή

Η «εταιρία συμβούλων BSS», που δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά αναζητά έμπειρο στέλεχος για την θέση του Back Office , που θα συνδυάζει και νομικές γνώσεις.  

Περιγραφή θέσης:

Η θέση απαιτεί παρουσία στα γραφεία της εταιρίας στη Γλυφάδα. Με τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που έχει αποκτήσει στην επαγγελματική του πορεία, ο/η υποψήφιος θα πρέπει να κατευθύνει σωστά όλες τις εργασίες που απαιτούνται για την ορθή λειτουργία του Back Office. Βασική στόχευση, η βελτίωση της ταχύτητας εκτέλεσης εργασιών, εξασφαλίζοντας πάντα την τήρηση προθεσμιών χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα. 

Πιο συγκεκριμένα ο κάτοχος της θέσης:

  • Project Manager: Παρακολούθηση Project εταιρείας και τήρηση προθεσμιών. Συντονισμός επιμέρους τμημάτων.
  • Διαχείριση αλληλογραφίας με τρίτους. Συντονισμός λήψης απαραίτητων εγγράφων και ανάθεσης εργασιών η αποστολής στα πιστωτικά ιδρύματα η σε άλλους φορείς. Επικοινωνία με αυτά και παρακολούθηση έργων ανανέωσης ορίων η άλλων έργων.
  • Διαμόρφωση αρχείου εκκρεμοτήτων πελατών και παρακολούθηση αυτού.
  • Διαχείριση νέων αιτημάτων χρηματοδότησης. Συντονισμός εσωτερικών τμημάτων για διαμόρφωση φακέλου και αποστολή τους στα αρμόδια τμήματα τραπεζών.
  • Επικοινωνία σχετικά με την εξέλιξη των αιτημάτων αυτών.
  • Βελτίωση αποδοτικότητας αιτημάτων και παραγωγικότητας Project.
  • Πίστη τήρηση προθεσμιών.
  • Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες που έχουν προσελκυσθεί. Σύνταξη και αποστολή αιτούμενων εντύπων, παρακολούθηση της λήψης και της πληρότητας αυτών, διοχέτευση στα ανάλογα τμήματα και παρακολούθηση της εξέλιξης: Προσφορά, σύμβαση, ανάληψη έργου, υλοποίηση έργου ως Project  Manager
  • Αλληλογραφία ενημέρωσης με πελάτες και συνεργάτες εσωτερικούς και εξωτερικούς σχετικά με επιμέρους Project, για θέματα εκκρεμοτήτων, για θέματα συμβάσεων, και για θέματα προμηθειών, ανάλογα με τις συμβατικές μας υποχρεώσεις.
  • Συντονισμός υποκίνηση και παρακίνηση αυτών.
  • Ηλεκτρονική και paper αρχειοθέτηση υποθέσεων – Project.
  • Κάλυψη θεμάτων ομαλής λειτουργίας γραφείου. Συντονισμός επιμέρους φορέων (μηχανογράφηση, λογιστήριο, εταιρεία προώθησης παρακολούθηση εργασιών τους).    
  • Ανάληψη έργων ορθής λειτουργίας γραφείου σε κάθε σενάριο.
  • Παρακολούθηση πληρωμών και τήρηση αρχείου εσόδων-εξόδων ανά μήνα.
  • Υπεύθυνος διαμόρφωσης και παρακολούθησης budget BSS.
  • Διαχείριση προμηθευτών. Παρακολούθηση αποτελεσματικότητας τους. Αναζήτησή εναλλακτικών. Διαχείριση κόστους.
  • Χειρισμός σύνθετων συναλλαγών στον τομέα του εμπορικού και χρηματοοικονομικού δικαίου, συμπεριλαμβανομένων των εξαγορών και συγχωνεύσεων εταιριών καθώς και της κεφαλαιαγοράς.  
  • Ενασχόληση με δημόσιους διαγωνισμούς (απαιτούμενα δικαιολογητικά, νομικά).

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο νομικής.
  • Πενταετής εμπειρία σε αντίστοιχη θέση (απαραίτητη εμπειρία σε Bank Office εταιριών χρηματοοικονομικού κλάδου, συμβούλων επιχειρήσεων).
  • Γνώσεις και ενασχόληση με τη νομολογία, ενδείκνυται και γνώσεις εμπορικών θεμάτων ή/και τραπεζικών.
  • Επιθυμητή προηγούμενη ενασχόληση και εμπειρία με δημόσιες συμβάσεις.
  • Άριστη χρήση εφαρμογών MS Office και CRM (κατά προτίμηση Pylon).
  • Άριστη γνώση γραφιστικών.
  • Γνώση και χρήση της αγγλικής γλώσσας.
  • Μεγάλος βαθμός αυτοπαρακίνησης και ομαδικό πνεύμα. 
  • Θετική σκέψη και υπευθυνότητα.
  • Διάθεση και ευχέρεια εργασίας σε απαιτητικό περιβάλλον.
  • Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα.

Η εταιρία προσφέρει:

  • Πλήρη απασχόληση.
  • Ικανοποιητικό μισθό.
  • Bonus επίτευξης στόχων.
  • Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης.
  • Άριστες συνθήκες εργασίας.
  • Αρχικό πρόγραμμα εκπαίδευσης.
  • Συνεχή εκπαίδευση σε μεθοδολογία ορθής λειτουργίας του Back Office.