Skip to Content

Call Center Facilitator

  • Mediatel Α.Ε
  • Αθήνα
  • 5/2/2019

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Πλήρης ΑπασχόλησηΕλάχιστη Απαιτούμενη Εκπαίδευση - ΙΕΚΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - Τουλάχιστον 1 έτος/ηΚατηγορίες - Τηλεπικοινωνίες, Υποστηρικτικοί Υπάλληλοι

Περιγραφή


Η Mediatel κατέχει ηγετική θέση στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center από το 1995. Οι υπηρεσίες που παρέχει, σε συνδυασμό με την πολύχρονη εμπειρία της σε έργα υψηλών απαιτήσεων, αποτελούν τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για την αμφίδρομη επικοινωνία επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών με κοινό και πελάτες.

Κάθε ένας από εμάς αποτελεί κομμάτι μιας δυνατής ομάδας που συνεχώς εξελίσσεται, αγκαλιάζει τις διαφορετικές προσωπικότητες και ιδέες των ανθρώπων που τη στελεχώνουν και μοιράζονται το ίδιο όραμα. Αναπτύσσουμε ένα εξαιρετικό περιβάλλον όπου οι ομάδες μας δουλεύουν αρμονικά και έχουν ενθουσιασμό για τη δουλειά τους. Πιστεύουμε στη συνεχή πρόοδο των εργαζομένων μας, καθώς αυτή οδηγεί σε ισχυρές και μακροχρόνιες συνεργασίες.

Η Mediatel για λογαριασμό συνεργάτη της με ηγετική θέση στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών αναζητά υποψήφιο/α για την κάλυψη θέσης Call center Facilitator.

Περιγραφή θέσης

O Call center Facilitator είναι υπεύθυνος για την παροχή πρακτικών και κατευθυντήριων γραμμών με σκοπό τη διασφάλιση της ημερήσιας επίτευξης στόχων του τμήματος. Παρακολουθεί σε ζωντανό χρόνο την απόδοση της ομάδας βάσει των πρακτικών αυτών, αξιολογεί την αποτελεσματικότητά τους σύμφωνα με τις απαιτήσεις του project και σε συνεργασία με τη Διοικητική Ομάδα του τμήματος, λαμβάνει άμεσες αποφάσεις για την εύρυθμη λειτουργία του κέντρου. Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από δημιουργικότητα, κριτική σκέψη, καλή αντίληψη του τρόπου λειτουργίας ενός τηλεφωνικού κέντρου και εξοικείωση με συστήματα CRM. Τέλος, θα πρέπει να είναι ικανός/η να υποβάλει προτάσεις προς βελτίωση και να μπορεί να χτίσει και να διατηρήσει την απαιτούμενη αποτελεσματικότητα. 

Επιθυμητά Προσόντα:

  • Απόφοιτος ΙΕΚ/ ΤΕΙ-ΑΕΙ
  • 1-3 έτη προϋπηρεσία σε call center. Θέση σε διοικητική ομάδα θα προσμετρηθεί ως επιπλέον χαρακτηριστικό.
  • Καλή γνώση Αγγλικών
  • Πολύ καλή εξοικείωση σε CRM συστήματα
  • Καλή γνώση και κατανόηση δεικτών απόδοσης έργου
  • Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
  • Ευελιξία ωραρίου και δυνατότητα απασχόλησης σε βάρδιες
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διοικητικές δεξιότητες
  • Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Διάθεση για μάθηση και αυτοβελτίωση
  • Αναλυτική σκέψη για την επίλυση δύσκολων προβλημάτων

 

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Πλήρη απασχόληση
  • Σταθερό μηνιαίο μισθό με ασφαλιστική κάλυψη ΙΚΑ
  • Συνέπεια στις πληρωμές
  • Bonus επίτευξης στόχου
  • Επαγγελματική εξέλιξη
  • Φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • extra παροχές και συμμετοχή σε καμπάνιες ανταπόδοσης της εταιρείας
  • Εύκολη πρόσβαση στην εταιρεία (πλησίον μετρό Πανόρμου)

Για όλα τα βιογραφικά θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

Αποστολή Βιογραφικών με κωδικό: 10 στο career@mediatel.gr.

Λ.Κηφισίας 125-127, Αμπελόκηποι

214 214 8000 (Επιλ. 1)

www.mediatel.gr