Skip to Content

Υπάλληλος Τεχνικής Υποστήριξης (Retail Technical Support Representative)

  • TelephoneNet
  • Αθήνα
  • 14/5/2019

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Πλήρης ΑπασχόλησηΕλάχιστη Απαιτούμενη Εκπαίδευση - ΤΕΙΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - ΑδιάφοροΚατηγορίες - Τεχνικοί-Συντηρητές-Service, Υποστηρικτικοί Υπάλληλοι, Τηλεπικοινωνίες

Περιγραφή

Ο υπάλληλος Τεχνικής Υποστήριξης είναι υπεύθυνος για την ποιοτική τεχνική εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας στις παρεχόμενες υπηρεσίες internet, τηλεφωνίας και τηλεόρασης, πλαισιωμένη με διαδικασίες και μετρίσιμη με καθορισμένους στόχους.

Αρμοδιότητες
  • Ολοκληρωμένη και έγκαιρη διαχείριση αιτημάτων πελατών μέσω εξερχόμενων κλήσεων
  • Monitoring και επίλυση τεχνικών αναφορών 
  • Καταγραφή των πληροφοριών μέσω ηλεκτρονικού συστήματος

Απαραίτητα προσόντα
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ πληροφορικής ή παρόμοιου κλάδου που να σχετίζεται με τις τηλεπικοινωνίες ή τις θετικές επιστήμες.
  • Καλή γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows XP, Vista 7/8.1, Android, IOS
  • Εμπειρία στην πρόσβαση στο internet μέσω dial-up και DSL
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Άριστη τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία
  • Ευχέρεια στη δακτυλογράφηση
  • Επιθυμητές πιστοποιήσεις διαχείρισης εξοπλισμών δικτύου (πχ CCNA, CCNP)
  • Εκπληρωμένες Στρατιωτικές Υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)
  • Προηγούμενη εμπειρία θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν

Η εταιρεία προσφέρει:
  • Εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης
  • Ευχάριστο, σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Σταθερότητα στη μισθοδοσία
  • Εύκολη πρόσβαση στην εταιρεία (πλησίον ΗΣΑΠ)