Skip to Content

Στέλεχος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών σε Τραπεζικά Προϊόντα (5d8h)

  • ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS
  • Αθήνα
  • 29/4/2021

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Πλήρης ΑπασχόλησηΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - ΑδιάφοροΚατηγορίες - Εξυπηρέτηση Πελατών, Τράπεζες

Περιγραφή


Στέλεχος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών  σε Τραπεζικά Προϊόντα

Θα ήθελες να κάνεις καριέρα στον τραπεζικό τομέα κάνοντας το πρώτο σου βήμα ως Στέλεχος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών; Έχεις άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες; Θα ήθελες να ασχοληθείς με την εξυπηρέτηση πελατών στη διαχείριση προβλημάτων και την κάλυψη αναγκών σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες;

Εάν σε ενδιαφέρει να ενταχθείς και να εξελιχθείς σε ένα από τα μεγαλύτερα Τραπεζικά Call Centers κάνε την αίτησή σου τώρα και διεκδίκησε μία θέση με μεγάλες παροχές και προνόμια.

Τι σου παρέχεται:

  • Αρχικός μηνιαίος μεικτός μισθός 850€ .
  • Επιβράβευση επίτευξης στόχων, σε μηνιαία βάση, με bonus
  • Αμειβόμενη εκπαίδευση με οπτικοακουστικό υλικό και σύγχρονες μεθόδους εκμάθησης
  • Παροχή ευκαιριών ανάπτυξης και εξέλιξης εντός της εταιρείας
  • Φιλικό, σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ
  • Παροχή μετακίνησης με ταξί για τις βάρδιες κατά τις οποίες δε λειτουργούν τα ΜΜΜ
  • Επιπρόσθετο Ιδιωτικό Ομαδικό Ασφαλιστήριο με αξιόλογες παροχές στον Κλάδο Υγείας
  • Προγράμματα Υποστήριξης Εργαζομένων (EAP)


Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου:

  • Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email ή διαδικτυακής συνομιλίας
  • Κατανόηση των εξειδικευμένων αναγκών του πελάτη και προώθηση βέλτιστων λύσεων
  • Ενημέρωση των υφιστάμενων και δυνητικών πελατών για τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες
  • Διαχείριση χαρτοφυλακίου πελατών
  • Διαχείριση παράπονων πελατών και επίλυση προβλημάτων
  • Παροχή τεχνικής υποστήριξης σε προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας
  • Cross sell σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες


Τι προσόντα χρειάζεται να διαθέτεις:

  • Απολυτήριο Λυκείου
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (προφορικά και γραπτά επιπέδου Β2)
  • Πολύ καλή χρήση Η/Υ
  • Ικανότητα εργασίας σε κυλιόμενες βάρδιες 24x7
  • Σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης καθώς και εμπειρία σε παρόμοιο αντικείμενο, θα εκτιμηθούν
  • Πελατοκεντρική αντίληψη και προσέγγιση
  • Πολύ καλές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας

Περισσότερες πληροφορίες:

Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να ορίσουμε μια συνέντευξη.


Στείλε μας την αίτησή σου, τώρα!

Περισσότερες θέσεις εργασίας μπορείς να βρεις στο icapjobs.gr και στο Facebook 👍

Εάν ενδιαφέρεσαι για τη θέση, στείλε μας το βιογραφικό σου εύκολα και γρήγορα!

Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Αφιέρωσε 1 λεπτό για να αξιολογήσεις την αγγελία πατώντας εδώ και βοήθησέ μας να γίνουμε καλύτεροι.






 

 
Συμπληρώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία αίτησης και για να σας στέλνουμε όμοιες θέσεις με τη θέση Στέλεχος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών σε Τραπεζικά Προϊόντα (5d8h) .

Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου
Το email δεν είναι έγκυρο Απαιτείται email