Skip to Content

Στέλεχος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Πελατών/ 1st Level Tech Support - Vodafone

  • ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS
  • Αθήνα
  • 11/6/2021

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Πλήρης ΑπασχόλησηΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - ΑδιάφοροΚατηγορίες - Εξυπηρέτηση Πελατών, Πληροφορική

Περιγραφή

Έχεις γνώσεις Πληροφορικής ή Τηλεπικοινωνιών; Έχεις άνεση στην επικοινωνία, σου αρέσει να εξυπηρετείς και να προσφέρεις λύσεις; Μπορείς τώρα να αξιοποιήσεις και να εξελίξεις τις γνώσεις και τις ικανότητές σου ως Στέλεχος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Πελατών.

Εάν σε ενθουσιάζει η ιδέα ενός σύγχρονου και δυναμικού περιβάλλοντος με προοπτικές εξέλιξης σε μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών, εάν λατρεύεις τον χώρο της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών, στείλε μας τώρα το βιογραφικό σου και άδραξε την ευκαιρία που σου δίνεται να γίνεις μέλος της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας της VODAFONE.

Responsibilities

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων που άπτονται τεχνικών προβλημάτων πελατών (1st level support) για θέματα σταθερής τηλεφωνίας, συνδρομητικής τηλεόρασης, Email και Internet.
  • Παρακολούθηση & επίλυση τεχνικών αναφορών
  • Συστηματική καταγραφή πληροφοριών και επιμελημένη τήρηση αρχείου σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρίας


Requirements

  • Απολυτήριο Τεχνικού λυκείου/ ΙΕΚ/ΤΕΙ/AEI με κατεύθυνση στην Πληροφορική ή τις Τηλεπικοινωνίες
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ιδανικά εμπειρία στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Γνώση εφαρμογών MS Office και λειτουργικών συστημάτων
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και πελατοκεντρική αντίληψη
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας


Benefits

  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές και ασφάλιση
  • 5ημερη 8ωρη απασχόληση Δευτέρα - Κυριακή με 2 ημέρες ρεπό
  • Κυλιόμενο ωράριο εργασίας εντός του διαστήματος 07:00 - 01:00
  • Αξιολόγηση και επιβράβευση της απόδοσης με bonus κάθε μήνα
  • Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών

Μάθε περισσότερα:

Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο [Για να στείλετε τo βιογραφικό σας κάντε κλικ εδώ] και ο αρμόδιος σύμβουλος εργασίας θα επικοινωνήσει μαζί σου.

Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Περισσότερες θέσεις εργασίας μπορείς να βρεις στο www.icapjobs.gr και στο Facebook

Στείλε μας την αίτησή σου, τώρα!

Αφιέρωσε 1 λεπτό για να αξιολογήσεις την αγγελία πατώντας εδώ και βοήθησέ μας να γίνουμε καλύτεροι
 

 
Συμπληρώστε το email σας για να ξεκινήσει η διαδικασία αίτησης και για να σας στέλνουμε όμοιες θέσεις με τη θέση Στέλεχος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Πελατών/ 1st Level Tech Support - Vodafone .

Για πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου
Το email δεν είναι έγκυρο Απαιτείται email