print | save this job | email this job
Ο όμιλος Adecco είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός παγκοσμίως στον τομέα της παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού. Ο χώρος αυτός αποτελεί μια σημαντική αγορά στην παγκόσμια οικονομία, που πρωταρχικό στόχο έχει την κάλυψη των αναγκών των επιχειρήσεων σε όλα τα θέματα που αφορούν στο ανθρώπινο δυναμικό τους. Με έδρα την Ελβετία και παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες ο όμιλος καθημερινά αποδεικνύει έμπρακτα την εμπειρία του στη στελέχωση πάσης φύσεως δραστηριοτήτων και έργων. Η καθημερινή συνεργασία του ομίλου Adecco με τις μεγαλύτερες πολυεθνικές και τοπικές εταιρίες παγκοσμίως πιστοποιεί την εμπιστοσύνη του επιχειρηματικού κόσμου προς τον όμιλο και φανερώνει τη σημαντική θέση που κατέχει στην παγκόσμια αγορά εργασίας.

Στην Eλλάδα ο Όμιλος Adecco ιδρύθηκε το 2000 και αποτελείται από τις εταιρίες Adecco, Atlas και Lee Hecht Harrison. Πιστός στη δέσμευση του για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, ο όμιλος Adecco είναι πιστοποιημένος σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2008 στην υπηρεσία της Εύρεσης & Επιλογής Προσωπικού, καθώς και στην υπηρεσία της Προσωρινής Απασχόλησης. Με την παγκόσμια εμπειρία, την εξειδίκευση, την ποιότητα, την ταχύτατη ανταπόκριση, τις αποτελεσματικές λύσεις και την εγγυημένη εξυπηρέτηση o όμιλος Adecco αποτελεί τον καταλληλότερο σύμμαχο και συνεργάτη των σύγχρονων εταιριών, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού αλλά και των υποψηφίων συμβάλλοντας στην επαγγελματική τους πρόοδο.

Adecco HR
Λ. Κηφισίας 56, 15125, Μαρούσι
Τηλ.: +30 210 6930490, Fax: +30 210 6919358
e-mail: [Πατήστε εδώ για να στείλετε με Email το βιογραφικό σας]
Υποκαταστήματα
Μαρούσι, Αγία Παρασκευή, Αθήνα, Πειραιάς, Θεσσαλονίκη
H Adecco για λογαριασμό πελάτη της αναζητά:

Junior IT Technician

Job ID: 722/4846

Η Atlas, εταιρία που ανήκει στον Όμιλο Adecco Ελλάδος, για λογαριασμό της εταιρίας Vodafone - Greece, αναζητά άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων:

 

                   Junior IT Technician

 

Περιγραφή Θέσης

  • Μεταφορά υφιστάμενης πελατειακής βάσης σε άλλη
  • Λήψη αιτήματος πελάτη για μεταφορά υπηρεσίας και έλεγχος αιτήματος
  • Επιβεβαιώση στοιχείων πελάτη
  • Είσοδος και ρύθμιση router remotely, χαρτογράφηση ρυθμίσεων
  • Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη με σκοπό την επιβεβαίωση ολοκλήρωσης του αιτήματος
  • Eπικοινωνία με το τεχνικό τμήμα για επίλυση προβλημάτων

 

Προφίλ Υποψηφίου

  • Απόφοιτος/η  ΙΕΚ/ ΤΕΙ / ΑΕΙ Πληροφορικής/ Τηλεπικοινωνιών/ Ηλεκτρονικής
  • Απαραίτητη προυπηρεσια έξι (6) μηνών σε συναφές αντικείμενο
  • Εξοικείωση με θέματα IT, troubleshooting, CRM (Siebel)
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας & πελατοκεντρική αντίληψη

 

Παροχές Εταιρίας

  • Σταθερός μισθός
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας

 

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

 

Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρήστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας.

 

 

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.




Μαζί θα πετύχουμε
τους επαγγελματικούς σας στόχους!

Δείτε Όμοιες Θέσεις