Skip to Content

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Πλήρης ΑπασχόλησηΕλάχιστη Απαιτούμενη Εκπαίδευση - ΑΕΙΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - Τουλάχιστον 5 έτος/ηΚατηγορίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων, Τράπεζες, Εξυπηρέτηση Πελατών

Περιγραφή

Εταιρεία παροχής υπηρεσιών με ηγετικό ρόλο στον κλάδο, επιθυμεί να προσλάβει:
Back Office Deputy Manager 
(Reference Code: BDM_03)
Περιγραφή θέσης:
  • Ο κατάλληλος υποψήφιος θα αναφέρεται στον Back Office Manager και θα είναι υπεύθυνος για να:
  • Διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία των ομάδων του τμήματος Back Office.
  • Συντονίζει, παρακολουθεί και αναπτύσσει τους υπεύθυνους  ομάδων, με σκοπό την επίτευξη των στόχων παραγωγικότητας.
  • Ακολουθεί τις στρατηγικές της Εταιρίας και υλοποιεί τις τακτικές ενέργειες.
  • Διαμορφώνει προτάσεις για την αύξηση της παραγωγικότητας των ομάδων.
  • Εξάγει αναφορές παραγωγικότητας από το σύστημα CRM της εταιρείας και αναλύει – επεξεργάζεται τα αποτελέσματα
  • Παρακολουθεί δείκτες και SLAs με εσωτερικούς/ εξωτερικούς πελάτες.
  • Αναλύει και παρακολουθεί το budget των τμημάτων του.
  • Αναθεωρεί διαδικασίες και προτείνει βελτιστοποιήσεις ροών και αυτοματοποιήσεις.
  • Πραγματοποιεί παρουσιάσεις και συναντήσεις τόσο με τους εσωτερικούς όσο και με τους εξωτερικούς πελάτες

Προσόντα:
Technical Skills:
  • 5-7 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση είναι απαραίτητη
  • 5-7 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας ως υπεύθυνος πολυάριθμης ομάδας 
  • Πτυχίο Α.Ε.Ι. κατά προτίμηση σε Νομική / Διοίκηση Επιχειρήσεων 
  • Μεταπτυχιακό κατά προτίμηση σε Management/ MBA είναι επιθυμητό
  • Καλή γνώση Αγγλικών 
  • Άριστη γνώση Η/Υ 

Soft skills:
  • Ηγετικές ικανότητες
  • Οργανωτικές ικανότητες / project management skills
  • Ικανότητες επίλυσης προβλημάτων
  • Επικοινωνιακές ικανότητες
  • Ικανότητα πειθούς 
  • Αναλυτική σκέψη
  • Προσανατολισμός στην επίτευξη στόχων
  • Αντοχή σε συνθήκες πίεσης 
  • Ικανότητα να ανταποκρίνεται ταυτόχρονα σε πλήθος καθηκόντων και να θέτει προτεραιότητες, δίχως καθημερινή επίβλεψη