Untitled Document
Οι επιθυμίες σου γίνονται εισιτήριο για την
καριέρα σου!
Γίνε Σύμβουλος Τηλεφωνικής Τεχνικής
Υποστήριξης
H εταιρία Cosmote e-Value, μέλος του Ομίλου OTE, δραστηριοποιείται από το Σεπτέμβριο του 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center, με στόχο την αποτελεσματική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων των συνεργατών της.

H Cosmote e-Value προσφέρει άμεσα ευκαιρίες απασχόλησης μέσω συνεργαζόμενων εταιριών σε διάφορες θέσεις εργασίας:


Έχω ανάγκη η καριέρα μου να ξεκινήσει δυναμικά και να νιώσω σίγουρος στα πρώτα μου βήματα 3 εβδομάδες αρχική εκπαίδευση με κανονικές αποδοχές
Περιμένω η εταιρεία μου να μου προσφέρει συνεχή ενημέρωση και σύγχρονη γνώση Συστηματική εκπαίδευση σε θέματα Εξυπηρέτησης Πελατών και Νέων Τεχνολογιών
Επιζητώ σιγουριά και ασφάλεια στην εργασία μου Σταθερός μισθός και ασφάλιση με την αξιοπιστία ενός μεγάλου Οργανισμού
Επιδιώκω η προσπάθειά μου να αναγνωρίζεται και να ανταμείβεται Προγράμματα αξιολόγησης & επιβράβευσης υψηλής απόδοσης.
Στοχεύω να αναπτύσσομαι προσωπικά και επαγγελματικά Προοπτικές ανάπτυξης καριέρας & εξέλιξης σε πιο σύνθετους ρόλους
Προσδοκώ να εργάζομαι σε μια εταιρεία που έχει επίκεντρο τον άνθρωπο Παροχή ειδικών πακέτων τηλεφωνίας Προσφορές προϊόντων & υπηρεσιών από συνεργαζόμενες εταιρείες
Αναζητώ ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής Ευέλικτο ωράριο 6 ώρες εργασίας ανά ημέρα
Οραματίζομαι να εργάζομαι σε ένα σύγχρονο περιβάλλον με εύκολη πρόσβαση Ευχάριστοι χώροι εργασίας, εύκολα προσβάσιμοι με μεταφορικά μέσα
Επιθυμώ να συμβάλλω στο οικογενειακό εισόδημα αξιοποιώντας παραγωγικά τον ελεύθερο χρόνο μου Ευκαιρίες απασχόλησης ανεξαρτήτως ηλικίας & οικογενειακής κατάστασης
Σύμβουλος Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης ( 1st Level Helpdesk )

ΚΩΔ.: TECREP06 - 6ωρης Απασχόλησης για την περιοχή της Αθήνας


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ:
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών με στόχο την ενημέρωση & επίλυση θεμάτων τεχνικής φύσεως
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:
  • Τελειόφοιτοι / Απόφοιτοι ΙΕΚ / ΤΕΙ / ΑΕΙ με κατεύθυνση Τηλεπικοινωνίες ή Πληροφορική
  • Άνεση στην επικοινωνία και άριστη χρήση του προφορικού λόγου
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Ευελιξία ωραρίου
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Προθυμία, διάθεση, ευγένεια, ευελιξία
  • Διαλλακτικότητα, διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Εργασιακή εμπειρία σε υπηρεσίες ADSL & σταθερής τηλεφωνίας (επιθυμητό προσόν)
ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ:
  • 3 εβδομάδες αρχική εκπαίδευση με κανονικές αποδοχές
  • Συστηματική εκπαίδευση σε θέματα Εξυπηρέτησης Πελατών και Νέων Τεχνολογιών
  • Σταθερός μισθός και ασφάλιση με την αξιοπιστία ενός μεγάλου Οργανισμού
  • Πρόγραμμα αξιολόγησης & επιβράβευσης υψηλής απόδοσης
  • Προοπτικές ανάπτυξης καριέρας & εξέλιξης σε πιο σύνθετους ρόλους
  • Παροχή ειδικών πακέτων τηλεφωνίας. Προσφορές προϊόντων & υπηρεσιών από συνεργαζόμενες εταιρίες
  • Ευέλικτο ωράριο εργασίας
  • Ευχάριστοι χώροι εργασίας, εύκολα προσβάσιμοι με μεταφορικά μέσα
  • Ευκαιρίες απασχόλησης ανεξαρτήτως ηλικίας & οικογενειακής κατάστασης



Δείτε Όμοιες Θέσεις