Skip to Content

Αντιπρόσωποι Πωλήσεων

  • Kerakoll
  • Ελλάδα
  • 26/9/2017

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Πλήρης ΑπασχόλησηΕλάχιστη Απαιτούμενη Εκπαίδευση - ΤΕΙΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - Τουλάχιστον 1 έτος/ηΚατηγορίες - Πωλήσεις

Περιγραφή

H Kerakoll είναι μία εταιρία πράσινης δόμησης με παγκόσμια παρουσία. Σκεφτόμαστε, αναπτύσσουμε και παράγουμε καινοτόμες λύσεις που εστιάζουν στο περιβάλλον και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής με τη χρήση οικοδομικών υλικών, φιλικών προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο.
Καθώς συνεχίζουμε να διανύουμε μια συναρπαστική περίοδο
ανάπτυξης, ψάχνουμε για ενθουσιώδεις, αυτοϋποκινούμενους
Αντιπροσώπους Πωλήσεων 
με προσανατολισμό στους στόχους, δυναμικούς και ενεργητικούς. 
Παρέχουμε μία εξαιρετική ευκαιρία για όσους επιθυμούν να καθορίζουν οι ίδιοι το πεπρωμένο τους,  με αποδοχές δίχως όριο.
Οι επιτυχημένοι υποψήφιοι θα πρέπει να:
  • Είναι ενθουσιώδεις και με επιθυμία για υπέρβαση των στόχων τους
  • Επιδιώκουν το κλείσιμο νέων συνεργασιών
  • Έχουν στάση "can-do" και προθυμία να αναλάβουν προκλήσεις
  • Έχουν εξαιρετικές οργανωτικές ικανότητες
  • Κατέχουν εξαιρετική επικοινωνιακή ικανότητα
  • Επιδεικνύουν ζήλο στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Είναι κάτοχοι διπλώματος οδήγησης

Key competencies / ικανότητες - κλειδιά:

  • Προγραμματισμός και στρατηγική
  • Αυτοπεποίθηση
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα διαπραγμάτευσης
  • Ευελιξία και επιμονή
  • Αντοχή στο στρες
  • Έντονη προσήλωση στην επίτευξη του στόχου
  • Πάθος για αριστεία

Αρμοδιότητες:
Επιχειρηματική ανάπτυξη:
  • Ανάπτυξη πελατολογίου, πλάνου πωλήσεων και στρατηγικής
  • Παρουσίαση των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας σε υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες
  • Άνοιγμα νέων πελατών και αύξηση της διείσδυσης στους υπάρχοντες πελάτες, αναλύοντας τις ανάγκες και προτείνοντας λύσεις με αποφασιστικό τρόπο
  • Δημιουργία δικτύου με μηχανικούς, τεχνικά γραφεία, κατασκευαστικές εταιρίες και τεχνίτες

Τεχνική υπηρεσία στον πελάτη:
  • Υποστήριξη υπαρχόντων πελατών, προγραμματισμός συχνών επισκέψεων στους πελάτες, λήψη παραγγελιών, παροχή τεχνικής υποστήριξης στα προϊόντα
  • Ενεργή παρακολούθηση των εργοταξίων και πραγματοποίηση εφαρμογών προϊόντων
  • Υποστήριξη των πωλήσεων των πελατών, κατανοώντας τις ανάγκες τους
  • Εξασφάλιση ικανοποίησης και καλής σχέσης με τους πελάτες

Παρακολούθηση ανταγωνισμού:
  • Παρακολούθηση του ανταγωνισμού, μέσω της συλλογής τρεχουσών πληροφοριών της αγοράς σχετικά με την τιμολόγηση, τα προϊόντα, τα προγράμματα παράδοσης, τις εμπορικές τεχνικές κ.λπ.
  • Καθημερινή αναφορά των κινήσεων των ανταγωνιστών στην εταιρία και δημιουργία σχεδίου αντίδρασης

Οργάνωση εργασιών:
  • Διενέργεια ερευνών αγοράς
  • Ανάπτυξη και διατήρηση βάσης δεδομένων των πελατών
  • Τηλεφωνική επικοινωνία με υπάρχοντα και δυνητικά σημεία πώλησης και άλλα εμπορικά κέντρα
  • Προσαρμογή του περιεχομένου των παρουσιάσεων πωλήσεων, μελετώντας το είδος του σημείου πώλησης και τους παράγοντες της αγοράς
  • Εστίαση της προσπάθειας πωλήσεων στη μελέτη του υπάρχοντος και δυνητικού όγκου πελατολογίου

Συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη:
  • Διατήρηση του υψηλότερου επιπέδου επαγγελματικών και τεχνικών γνώσεων, μέσω της παρακολούθησης σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων που διοργανώνονται από την εταιρία

Αναφορά:
  • Ενημέρωση της διοίκησης με την υποβολή εκθέσεων δραστηριοτήτων και αποτελεσμάτων, όπως αναφορές καθημερινών κλήσεων, εβδομαδιαία προγράμματα εργασίας, μηνιαία και ετήσια ανάλυση της περιοχής
  • Προτάσεις αλλαγών σε προϊόντα, υπηρεσίες και πολιτική με την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και των εξελίξεων στον ανταγωνισμό

Εκπαίδευση και εμπειρία:
  • Πτυχιούχος ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατά προτίμηση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Γνώση προγραμμάτων Microsoft Windows Office και Internet
  • Eμπειρία στις πωλήσεις στον οικοδομικό τομέα θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Γνώση των αρχών και πρακτικών της εξυπηρέτησης πελατών
  • Γνώση των βασικών αρχών των επιχειρήσεων
  • Εμπειρία στη διεξαγωγή παρουσιάσεων θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
  • Αποδεδειγμένη ικανότητα στην επίτευξη στόχων πωλήσεων
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Περιγραφή Εταιρίας