Skip to Content

Eκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών και πωλήσεων - ICAP Contact Center

  • ICAP Group
  • Καλλιθέα
  • 21/9/2017

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - ΑδιάφοροΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - ΑδιάφοροΑπαιτήσεις ταξιδιών - ΚανέναΚατηγορίες - Εξυπηρέτηση Πελατών, Πωλήσεις

Περιγραφή

Περιγραφή

H ICAP Group –1.300 εργαζομένους- είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Διαθέτει γραφεία σε 5 ελληνικές πόλεις, και ισχυρή παρουσία στην Νοτιοανατολική Ευρώπη με θυγατρικές σε 7 χώρες. Η ICAP Group μετά την εξαγορά της στις αρχές του 2007 από το SEEF Fund της Global Finance, της μεγαλύτερης εταιρείας ιδιωτικών κεφαλαίων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, εξελίσσεται ταχέως σε έναν πολυσχιδή οργανισμό, έχοντας υπερτριπλασιάσει τα μεγέθη της. Παρέχει δε ένα μεγάλο εύρος υπηρεσιών και προϊόντων που ομαδοποιούνται σε 4 μεγάλες κατηγορίες:  Credit Risk Services, Marketing Solutions, Management Consulting και People & Employment Solutions.

Η ICAP Group αναζητά υποψήφιους για τη θέση του Εκπρόσωπου διαχείρισης εισερχομένων και  εξερχομένων κλήσεων του τμήματος Contact Center στην Καλλιθέα.


Αρμοδιότητες

  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Διαχείριση εισερχομένων –εξερχομένων κλήσεων
  • Διαχείριση και ανανέωση υπάρχοντος πελατολογίου
  • Κατανόηση των αναγκών των πελατών για την προώθηση ολοκληρωμένων λύσεων
  • Συνεχής υποστήριξη των πελατών και επίλυση τυχόν προβλημάτων

Απαιτήσεις

Απαιτήσεις


Προσόντα Υποψηφίου


  • Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
  • Πνεύμα ομαδικότητας


Η εταιρεία παρέχει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
  • Bonus βάσει παραγωγικότητας
  • Διαρκή εκπαίδευση
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό 

Κάντε αίτηση ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 - 7200588