Skip to Content

Λογιστική και γραμματειακή υποστήριξη

  • Wine Affair IKE
  • Neo Psychiko
  • 28/9/2017

Στοιχεία αγγελίας

Καθαρός μισθός - 550 € /ΈτοςΣχέση απασχόλησης - Πλήρως/Μερικώς ΑπασχολούμενοςΕλάχιστη Απαιτούμενη Εκπαίδευση - ΙΕΚΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - Έως 10 έτος(-η)Απαιτήσεις ταξιδιών - ΑσήμαντοΚατηγορίες - Γραμματειακή Υποστήριξη, Λογιστήριο, Υποστηρικτικοί Υπάλληλοι

Περιγραφή

Η Wine Affair IKE είναι μια μικρή επιχείρηση στο τομέα της χονδρικής εμπορίας ειδών συσκευασίας στον οινοποιητικό κλάδο.

Προμηθεύει ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς σε φιάλες, πλαστικούς ασκούς, και χαρτοκιβώτια. 

Η επιχείρηση χρειάζεται έναν υπάλληλο για υποστήριξη στη διαχείριση πώλησης, αγορών, λογιστικής και γραμματειακής.

Το ωράριο θα είναι 9:00 π.μ. με 3:00 μ.μ.

Ο/η υπάλληλος θα ασχολείται με διάφορα καθήκοντα της επιχείρησης και κυρίως με :

ΠΟΛΗΣΕΙΣ

-          Καταχώρηση παραγγελιών πελατών

-          Καταχώρηση δελτίων αποστολής

-          Έλεγχο παραγγελιών / Δ.Α.

-          Έκδοση και αποστολή τιμολογίων πελατών

-          Σύνταξη και αποστολή προσφορών πελατών

-          Επικοινωνία με πελάτες για λογιστικά θέματα, υπόλοιπα, πληρωμές, …

-          Έλεγχος λογιστικού και φυσικού αποθέματος

ΑΓΟΡΕΣ

-          Καταχώρηση παραγγελιών σε προμηθευτές

-          Καταχώρηση τιμολογίων αγορών 

-          Τήρηση και ενημέρωση καταλόγου προϊόντων και τιμών αγοράς

-          Αρχειοθέτηση και ενημέρωση προσφορών προμηθευτών

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

-          Καταχώρηση πληρωμών πελατών και προμηθευτών (αποδείξεις είσπραξης, εμβάσματα, …)

-          Έκδοση και παρακολούθηση υπολοίπων και καρτελών πελατών και προμηθευτών

-          Καταχώρηση και ενημέρωση αξιογράφων και αντίστοιχων πράξεων

ΠΡΟΑΙΡΑΙΤΙΚΑ – ΕΞΤΡΑ

-          Δημιουργία καταλόγου προϊόντων

-          Υποστήριξη για δημιουργία ιστοσελίδας / e-shop για την παρουσίαση και online πώληση των προϊόντων της επιχείρησης

-          Μερικές εξωτερικές δουλείες (όπως παραλαβή επιστολών σε courrier)

Η επιχείρηση χρησιμοποιεί το πρόγραμμα SOFTONE Azure (ERP) για την διαχείριση πωλήσεων, αγορών, χρηματοοικονομικά.

Απαιτήσεις

Βασικές γνώσης λογιστικής – διαχείρισης χοντρικής εμπορίας

Πλήρη επαγγελματική επάρκεια στη διαχείριση των βασικών προγραμμάτων Word, Excel, Dropbox, Powerpoint, Outlook, Gmail, printing, scanning

Οργανωτικές ικανότητες

Η προϋπηρεσία στην χρήση συστήματος ERP και ιδιαίτερα στην χρήση του προγράμματος ERP SOFTONE AZURE θα είναι μεγάλο προσόν

Πλήρη επαγγελματική επάρκεια στην χρήση της αγγλικής γλώσσας

Αυτονομία: ο τόπος εργασίας είναι ένα μικρό γραφείο στην περιοχή του Νέου Ψυχικού και ο/η υπάλληλος θα περνάει τις περισσότερες ώρες εργασίας μονός στο χώρο του γραφείου.

Προαιρετικά προνόμια : γνώσης και εμπειρία σχετικές με website, e-shop, product portfolios, .. 

Περιγραφή Εταιρίας

  • Υπεύθυνος επικοινωνίας : Αλέξης Γιαννάκης
  • Τηλέφωνο : +306946644441
  • Κωδικός αγγελίας : wa-001
  • Όλες οι θέσεις