IT Support
KAPIEPA AE • GR-Amarousio 151 23 • 27/9/2017


JOB DESCRIPTION

Περιγραφή θέσης

To kariera.gr για λογαριασμό πελάτη του αναζητά υποψηφίους για τη θέση «IT Support», ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για τον καθημερινό έλεγχο των συστημάτων της εταιρείας και φροντίζει για την εξυπηρέτηση των χρηστών αναφορικά με τα τεχνικά προβλήματα που προκύπτουν, με σκοπό την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία τους.

Περιγραφή της εταιρείας

Σκοπός της εταιρείας είναι η μείωση του χρόνου τακτοποίησης των ληξιπρόθεσμων οφειλών και η ελαχιστοποίηση των επισφαλειών.

Ως αποκλειστικό μέσο της διαδικασίας που ακολουθεί η εταιρεία ορίζεται η διενέργεια τηλεφωνικών επικοινωνιών από τους agents της προς τους πελάτες του πελάτη μας και η ενημέρωση τους για τις οφειλές τους, με σκοπό την τακτοποίηση των εκκρεμών υποχρεώσεών τους, καθώς και η συστηματική παρακολούθηση των αποτελεσμάτων των επικοινωνιών.

 

Οι κυριότερες  διαδικασίες που εφαρμόζουν είναι :

  • Διενέργεια κλήσεων προς τους  οφειλέτες
  • Διαπραγμάτευση, συμφωνία και παρακολούθηση τήρησης πλάνων αποπληρωμής της οφειλής, υλοποιώντας workflows βασισμένα στις ανάγκες του κάθε συνεργαζόμενου πελάτη
  • Καταγραφή αιτημάτων πελατών και προώθησή τους στα αντίστοιχα τμήματα του πελάτη μας


Υπευθυνότητες

  • Φέρει την ευθύνη για την ορθή λειτουργία των υπολογιστών, εκτυπωτών και λοιπού εξοπλισμού στους χώρους εργασίας.
  • Είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση των χρηστών όσον αφορά επίλυση τεχνικών προβλημάτων.
  • Παρακολουθεί την ένταξη νέων υπαλλήλων στα συστήματα της εταιρείας στο βαθμό εμπλοκής του
  • Έχει τον έλεγχο για την απενεργοποίηση πρόσβασης στα συστήματά της εταιρείας όσον αφορά τους υπαλλήλους που αποχωρούν.
  • Είναι υπεύθυνος για την ένταξη νέου πελάτη στα συστήματα της εταιρείας στο βαθμό εμπλοκής του.
  • Έχει την ευθύνη για τη συγγραφή οδηγιών και διαδικασιών που αφορούν το τμήμα Μηχανογράφησης και λοιπών τμημάτων κατόπιν σχετικού αιτήματος.
  • Αναλαμβάνει την ορθή διαχείριση των καταγεγραμμένων κλήσεων στο βαθμό εμπλοκής του.

JOB REQUIREMENTS

Προδιαγραφές της θέσης

  • 1 χρόνο προϋπηρεσία ως IT Support ή Τεχνικός Υποστήριξης σε Τμήμα Μηχανογράφησης
  • Πτυχίο από ΑΕΙ ή ΤΕΙ (π.χ. τμήμα Πληροφορικής, Μηχανολόγων Μηχανικών κτλ.)
  • Κατανόηση λειτουργίας hardware και software
  • Θέληση και ικανότητα για εξυπηρέτηση πελατών
  • Εμπειρία σε συστήματα CRM, σε admin διαχείριση
  • Ικανότητα σωστής διαχείρισης του χρόνου
  • Ικανότητα αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων
  • Οργανωτικές ικανότητες με σκοπό την ορθή διαχείριση διαφόρων θεμάτων
  • Σωστή καταγραφή και διατήρηση αρχείου
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας

JOB SNAPSHOT
Employment Type: Πλήρης Απασχόληση
Job Type: Πλήρης Απασχόληση
Education: ΙΕΚ
Experience: 1 έως 3 χρόνια
Manages Others: Αδιάφορο
Required Travel: Αδιάφορο
Job ID: IT-Support
COMPANY OVERVIEW

CareerBuilder
CareerBuilder’s mission is to empower employment, by striving to organize all the world’s human capital data and make it meaningful for society. Through constant innovation, unparalleled technology, and customer care delivered at every touch point, CareerBuilder helps match the right talent with the right opportunity more often than any other company. Over the last 20 years, we have been at the forefront of innovation in the recruitment space. From our earliest days as a pioneer in job board technology to our current leadership in HR software as a service, we have made it our business to empower companies and job seekers around the world.



Δείτε Όμοιες Θέσεις