Skip to Content

Υπεύθυνος Τεχνικού Τμήματος και After Sales Service

Στοιχεία αγγελίας

Σχέση απασχόλησης - Πλήρης ΑπασχόλησηΕλάχιστη Απαιτούμενη Εκπαίδευση - ΤΕΙΑπαιτούμενη Προϋπηρεσία - Τουλάχιστον 5 έτος/ηΑπαιτήσεις ταξιδιών - Έως 25%Κατηγορίες - Τεχνικοί-Συντηρητές-Service, Εξυπηρέτηση Πελατών

Περιγραφή

Το kariera.gr για λογαριασμό πελάτη του, που δραστηριοποιείται στον χώρο του κλιματισμού, αναζητά Διευθυντή Τεχνικού Τμήματος και After Sales Service για ελληνική εταιρεία με δίκτυο πωλήσεων, εξαγωγών και παρουσία σε πάνω από 50 χώρες παγκοσμίως. Εάν η αφοσίωση, η επιθυμία για άμεση εξυπηρέτηση πελατών, η διαχείριση ομάδας και οι τεχνικές γνώσεις είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εργασιακής σας καθημερινότητας, τότε μη διστάσετε να διεκδικήσετε μια θέση εργασίας, σε μια από τις πιο εξωστρεφείς και υγιείς επιχειρήσεις.

Αρμοδιότητες
 
  • Διασφαλίζει την απρόσκοπτη και αποτελεσματική λειτουργία των διαδικασιών του τμήματος
  • Συντονίζει την ομάδα και μεριμνά για τον παραγωγικό καταμερισμό εργασιών
  • Διασφαλίζει την άριστη σχέση μεταξύ πελάτη και εταιρίας σε επίπεδο τεχνικής εξυπηρέτησης πριν και μετά την πώληση
  • Επιμελείται το σύνολο της διαδικασίας για την προμήθεια ανταλλακτικών από το στάδιο της παραγγελίας έως την εισαγωγή τους στην αποθήκη  
  • Ευθύνεται και μεριμνά για την ορθή και άμεση αποστολή ανταλλακτικών στο πελατολόγιο καθώς και για την έγκαιρη επισκευή των συσκευών Β’ διαλογής
  • Παρακολουθεί τη σωστή τήρηση των στοιχείων αποθήκης και διενεργεί τακτικές απογραφές για τον εντοπισμό τυχόν πλεονασμάτων / ελλειμμάτων.
  • Παρακολουθεί τις αναθεωρήσεις και τροποποιήσεις της Νομοθεσίας που αφορούν στα προϊόντα της εταιρίας  
  • Επικοινωνεί με οίκους του εξωτερικού και διασφαλίζει την άριστη και εποικοδομητική σχέση μεταξύ των δύο μερών
  • Εισηγείται τεχνικών εκπαιδεύσεων και σεμιναρίων

Απαιτήσεις

  • Πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε θέση ευθύνης τεχνικού τμήματος στο αντικείμενο του κλιματισμού
  • Εμπείρία στην διαχείριση ομάδας και την οργάνωση των καθηκόντων 
  • Εμπειρία στην διαχείριση αποθήκης ανταλλακτικών και την άμεση εξυπηρέτηση
  • Άνεση στην διαχείριση αποθήκης και στην απογραφή
  • Εξοικείωση με την σχετική νομοθεσία και την παρακολούθηση αυτής 
  • Άριστες οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες
  • Πολύ καλή γνώση του συστήματος ERP (ENTERSOFT)
  • Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (Office Suite, Internet, Microsoft Windows) 
  • Άριστα γνώση Αγγλικών
  • Δυνατότητα ταξιδιών στο εξωτερικό