Skip to Content
Loading...
  Παρακαλώ περιμένετε…
Προφίλ
Follow Job Categories
By Following Companies, You'll be notified when thier new jobs are posted.
















 
 
You are currently following this company.

Select All Deselect All
H Εταιρεία
Η ICTS Hellas, μέλος του Ομίλου ICTS Europe, δραστηριοποιείται στη χώρα μας από 1987 παρέχοντας υπηρεσίες ασφαλείας σε αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια, λιμένες, θαλάσσιους μεταφορείς και άλλους οργανισμούς υψηλών επιχειρησιακών απαιτήσεων. Επενδύοντας σε τεχνολογικές εφαρμογές, στο πιστοποιημένο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, στη συμμόρφωση με τα απαιτητικά πρότυπα ασφαλείας καθώς και στην ποιότητα των υπηρεσιών της έχει αποτελέσει μακροχρόνιο συνεργάτη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, περιφερειακών αεροδρομίων αλλά και όλων των αεροπορικών εταιρειών των Η.Π.Α. και του Καναδά στις πτήσεις τους από και προς την Ελλάδα. Κεφαλαιοποιώντας την εμπειρία της στην ασφάλεια αερομεταφορών η ICTS Hellas έχει ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά λιμενικής ασφάλειας καθώς συνεργάζεται με τους σημαντικότερους ελληνικούς λιμένες. 

Σήμερα η ICTS Hellas λειτουργεί 30 σταθμούς και υλοποιεί περισσότερα από 40 έργα σε λιμένες, αεροδρόμια και άλλους οργανισμούς σε όλη τη χώρα, απασχολώντας περισσότερους από 900 εργαζόμενους. Υπό τη διοίκηση της ICTS Hellas δραστηριοποιούνται οι θυγατρικές του Ομίλου στην Κύπρο, τη Γερμανία και την Αλβανία.

Η εταιρεία έχει πιστοποιηθεί από το (πρώην) Υπουργείο Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής ως Αναγνωρισμένος Οργανισμός Ασφαλείας (ΑΟΑ) για την ανάπτυξη Αξιολογήσεων και Σχεδίων Ασφαλείας σε Λιμενικές Εγκαταστάσεις καθώς και από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας για τη διαχείριση εμπιστευτικών εγγράφων. Είναι επίσης πιστοποιημένη για την Ποιότητα των Προϊόντων και των Υπηρεσιών της (ISO 9001:2008), την Ασφάλεια Διαχείρισης Πληροφοριών (EN ISO 27001: 2013) καθώς και για την Υγιεινή και την Ασφάλεια των Εργαζομένων της (OHSAS 18001:2007).

Είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου της στην Ευρώπη που έχει διακριθεί ICTS Hellas για την Επιχειρηματική της Αριστεία (EFQM European Excellence Business Award).
Περιβάλλον Εργασίας
Η φιλοσοφία της ICTS Hellas στην παροχή υπηρεσιών βασίζεται στην ομαδική δουλειά. Η εταιρεία μας επιδιώκει να προσφέρει ένα εργασιακό περιβάλλον το οποίο εκτιμά τους εργαζόμενους και στο οποίο τους δίνεται η ευκαιρία να επιτύχουν τους επαγγελματικούς στόχους τους. Με γνώμονα το όραμα τις αξίες μας σχεδιάζουμε πολιτικές που σέβονται την ανθρώπινη προσωπικότητα, προάγουν την διαρκή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και προβάλλουν την δύναμη της εταιρείας, που δεν είναι άλλη από τους ανθρώπους της. Κάθε εργαζόμενος της ICTS λειτουργεί ως Πρεσβευτής του ονόματος της εταιρείας.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας καθώς και στην ανάπτυξη των ηγετικών ικανοτήτων των στελεχών μας.

Η παροχή κινήτρων και η αναγνώριση είναι επίσης σημαντική και ενισχύεται από πολιτικές όπως η επιβράβευση στον Εργαζόμενο του Μήνα και η ετήσια Αξιολόγηση της Απόδοσης που έχουν στόχο να αναδείξουν τους εργαζομένους με εξαιρετική απόδοση και να τους αναπτύξει μέσω ολοκληρωμένων προγραμμάτων. Η ICTS λαμβάνει πάντα υπόψη τη γνώμη των εργαζομένων με στόχο τη διαρκή βελτίωση του περιβάλλοντος εργασίας. Στο πλαίσιο αυτό, διεξάγει ετήσια «Έρευνα ικανοποίησης εργαζομένων», όπου δίνεται η δυνατότητα σε όλο το προσωπικό να εκφράσει τις απόψεις του για συγκεκριμένους τομείς λειτουργίας της εταιρείας. Τα αποτελέσματα κάθε χρονιά είναι εξαιρετικά θετικά και δείχνουν ότι οι εργαζόμενοι μας αισθάνονται υπερήφανοι που δουλεύουν στην ICTS και αναγνωρίζουν, μεταξύ άλλων, το φιλικό περιβάλλον, την αποτελεσματική επικοινωνία, την εξυπηρέτηση του πελάτη και τη διάθεση για συνεχή βελτίωση.
Γιατί να επιλέξεις την ICTS Hellas
Εργασιακή Ασφάλεια
  • Η αμοιβή και οι όροι εργασίας καθορίζονται από συλλογική σύμβαση εργασίας
  • Προσφέρουμε πρόσθετες παροχές όπως κάρτα απεριορίστων διαδρομών στα ΜΜΕ, κουπόνι εστίασης, δωρεάν στάθμευση

Ασφαλές Εργασιακό Περιβάλλον
  • Η εταιρεία μας είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο OHSAS 18001
  • Παρέχουμε ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη

“Just Culture”
  • Εφαρμόζουμε πρόγραμμα παροχής κινήτρων και επιβράβευσης των εργαζομένων καθώς και πολιτική ίσων ευκαιριών
  • Μεριμνούμε για τη συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού μας και την επαγγελματική του ανέλιξη

Δυνατό brand
  • Είμαστε οι ηγέτες στους τομείς της ασφάλειας αερομεταφορών και της ασφάλειας λιμένων και λιμενικών εγκαταστάσεων
  • Έχουμε αξιολογηθεί στην ανώτερη κλίμακα (AAA) από την ICAP
Ερωτήσεις για την Αδειοδότησης & την Πιστοποίηση Προσωπικού Ασφαλείας
Ποια ελάχιστα τυπικά προσόντα πρέπει να έχω για εργαστώ ως προσωπικό ασφαλείας;

Να έχεις απολυτήριο Γυμνασίου για στατικές Φυλάξεις και Λιμάνια & απολυτήριο Λυκείου για φυλάξεις Αεροδρομίου ή ισότιμο τίτλο σπουδών.

Θέλω να αποκτήσω άδεια security για πρώτη φορά; Που απευθύνομαι αρχικά;Αναζητείς και επιλέγεις ένα από τα πιστοποιημένους οργανισμούς επαγγελματικής κατάρτισης (ΙΕΚ, ΚΕΚ και Κέντρα Δια Βίου Μάθησης επιπέδου ΙΙ και Ι) που διεξάγουν σεμιναριακά προγράμματα εκπαίδευσης προσωπικού ασφαλείας για την απόκτηση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος, με βάση τα πρότυπα του Κέντρου Μελετών Ασφάλειας του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη (ΚΕ.ΜΕ.Α.).

Πόσο διαρκούν τα μαθήματα και που διεξάγονται;

Για όλες τις ειδικότητες προσωπικού ασφαλείας προβλέπεται η βασική εκπαίδευση των 105 εκπαιδευτικών ωρών. Η διάρκεια ποικίλλει και συνήθως κυμαίνεται από 15 έως 21 εργάσιμες ημέρες, των 5-7 ωρών/ημέρα. Τα μαθήματα γίνονται στον χώρο του οργανισμού επαγγελματικής κατάρτισης αλλά σε πολλές περιπτώσεις παρέχεται η δυνατότητα εξ αποστάσεως παρακολούθησης μέσω υπολογιστή.

Πόσο θα μου κοστίσει η απόκτηση της άδειας;

Το κόστος των μαθημάτων ανέρχεται περίπου στα 300 ευρώ. Σε αυτό θα προσθέσεις το κόστος του παραβόλου  για συμμετοχή σου στις εξετάσεις πιστοποίησης (150 Ευρώ) που καταβάλλεται απευθείας στο ΚΕ.ΜΕ.Α. μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων και το κόστος του παραβόλου για την έκδοση της άδειας από την Αστυνομία (30 Ευρώ). Σε περίπτωση αποτυχίας στην πρώτη εξέταση πιστοποίησης, καταβάλλεις 100€ για κάθε επόμενη συμμετοχή.

Πότε και πού διεξάγονται οι εξετάσεις πιστοποίησης;

Διεξάγονται κάθε δύο μήνες κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ολοκληρώνονται σε 1 ημέρα και είναι προφορικές και γραπτές.

Εφ’ όσον επιτύχω στις εξετάσεις πιστοποίησης τι πρέπει να κάνω στη συνέχεια;

Τα αποτελέσματα εκδίδονται σε 2-8εβδομάδες από το ΚΕ.ΜΕ.Α. και τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.). Εφ’ όσον έχεις επιτύχει στις εξετάσεις λαμβάνεις σχετική βεβαίωση. Με τη βεβαίωση αυτή, τη γνωμάτευση ψυχιάτρου και παράβολο των 30 ευρώ επισκέπτεσαι το αστυνομικό τμήμα της περιοχής σου το οποίο και εκδίδει την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

Είναι υποχρεωτική η παρακολούθηση των μαθημάτων διάρκειας 105 ωρών;

Μπορείς να καταθέσεις τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για να συμμετάσχεις στις εξετάσεις πιστοποίησης χωρίς να παρακολουθήσεις το πρόγραμμα κατάρτισης των 105 ωρών εάν έχεις νομίμως θεωρημένη άδεια εργασίας ως «Ιδιωτικό Προσωπικό Ασφάλειας» αλλά δε διαθέτεις πιστοποιημένο επαγγελματικό τίτλο. Σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία η απόκτηση πιστοποίησης αποτελεί προϋπόθεση για την ανανέωση της νόμιμης άδειας εργασίας. Κάποια Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης παρέχουν ταχύρρυθμα προγράμματα 24 – 28 ωρών με τα οποία καλύπτεται η ύλη των εξετάσεων πιστοποίησης.

Που μπορώ να εργαστώ ως κάτοχος άδειας εργασίας προσωπικού ασφαλείας;

Στις Ιδιωτικές Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών Ασφαλείας (Ι.Ε.Π.Υ.Α.) καθώς και στα τμήματα ασφαλείας μεγάλων επιχειρήσεων σε διάφορους κλάδους. 

Τι είναι η άδεια για screener/guard:

Είναι άδεια που χορηγείται από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.) σε φύλακες ασφάλειας (guards) και επόπτες σημείων ελέγχου ασφάλειας (screeners) εργαζόμενοι σε φορείς οι οποίοι εμπλέκονται στην ασφάλεια αερομεταφορών (αεροδρόμια, αεροπορικές εταιρείες, φορείς επίγειας εξυπηρέτησης).

Πώς μπορώ να αποκτήσω μια τέτοια πιστοποίηση;

Προϋπόθεση είναι να κατέχεις ήδη πιστοποιημένη άδεια εργασίας ως προσωπικό ασφαλείας. Κατ’ αρχάς πρέπει να επικοινωνήσεις με την ιδιωτική εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφαλείας που διαθέτει θέσεις εργασίας για τις οποίες η πιστοποίηση της (Υ.Π.Α.) είναι απαραίτητη. Εφ’ όσον η εταιρεία ενδιαφέρεται να σε προσλάβει, συμπληρώνεις δήλωση 5ετίας (όπου αναγράφεται ο χρόνος της δηλωμένης/ασφαλισμένης εργασίας την τελευταία 5ετία) και υπεύθυνη δήλωση μη ποινικής δίωξης. Τα έγγραφα αυτά κατατίθενται από την εταιρεία στην Αστυνομία για την έκδοση αποσπάσματος ποινικού μητρώου. Στη συνέχεια προγραμματίζεται η εκπαίδευσή σου στη Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας (Σ.ΠΟ.Α.) της Υ.Π.Α.

Πόσο διαρκεί η εκπαίδευση;

3 εργάσιμες ημέρες για τους φύλακες ασφάλειας και 10 εργάσιμες ημέρες για τους επόπτες σημείων ελέγχου ασφάλειας.

Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για την έκδοση της άδειας screener / guard;

Για την έκδοση των αδειών οφείλεις κατά την περίοδο της εκπαίδευσης να προσκομίσεις τίτλο (απολυτήριο) δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ιατρικές γνωματεύσεις από Ω.Ρ.Λ. και οφθαλμίατρο, 3μηνης ισχύος.

Τι χρειάζεται για να εργαστώ ως security agent σε λιμένα ή λιμενική εγκατάσταση;

Εκτός από την άδεια άσκησης επαγγέλματος ιδιωτικού προσωπικού ασφαλείας χρειάζεται να έχεις εκπαιδευθεί σε πιστοποιημένους οργανισμούς επαγγελματικής κατάρτισης, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του διεθνούς κώδικα για την ασφάλεια των πλοίων και των λιµενικών εγκαταστάσεων (Kώδικας ISPS –Ιηternational Ships and Ports Security). Τα σεμινάρια διαρκούν περίπου 5 εργάσιμες ημέρες και διεξάγονται είτε στον χώρο του οργανισμού επαγγελματικής κατάρτισης είτε εξ αποστάσεως μέσω υπολογιστή. Το κόστος της εκπαίδευσης ενίοτε καλύπτεται από την ιδιωτική εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφαλείας που ενδιαφέρεται να απασχολήσει προσωπικό ασφαλείας σε λιμένες ή λιμενικές εγκαταστάσεις.
Επικοινωνία
Γραφεία Αθηνών

Λ. Βουλιαγμένης 107, 166 74 Γλυφάδα

Τηλ.: 210 9616363
Fax: 210 9615238
E-mail: info@icts.gr, hr@icts.gr